Η τέταρτη γενιά της BMW X3 αποκαλύφθηκε επίσημα, με ριζοσπαστική νέα εμφάνιση στο εξωτερικό, ένα πλήρως ανανεωμένο εσωτερικό κι αναβαθμισμένο πλαίσιο. Θα προσφέρεται με υβριδικά σύνολα που θα καταναλώνουν βενζίνη και ντίζελ.
Αν όμως θέλετε μια αμιγώς ηλεκτρική BMW X3, θα πρέπει να περιμένετε το επόμενο έτος. Το γερμανικό EV θα βασίζεται σε μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα, προεπισκόπηση της οποίας έγινε στο πρωτότυπο Neue Klasse X. Αντιθέτως, το μοντέλο που απολαμβάνετε στις φωτογραφίες αποτελεί μια εξέλιξη της προηγούμενης «G01» γενιάς, η οποία κυκλοφορεί από το 2017.
Το best-seller της BMW — με 350.000 παγκόσμιες πωλήσεις πέρσι — εξακολουθεί να χρησιμοποιεί την πλατφόρμα CLAR. Ωστόσο, έχει λάβει μια ευρεία αναθεώρηση του πλαισίου επιδιώκοντας «ένα ακόμη ευρύτερο φάσμα οδηγικών χαρακτηριστικών και πρόσθετη άνεση», δήλωσε ο επικεφαλής εξέλιξης, Martin Delitz.
Η ανάρτηση σε κάθε άκρο έχει επανασχεδιαστεί, με το μετατρόχιο να έχει διευρυνθεί κατά 23 mm και πιο σκληρές βάσεις της αντιστρεπτικής για πρόσθετη σταθερότητα. Οι αγοραστές μπορούν να αντικαταστήσουν τα αμορτισέρ με ενεργά.
Εξωτερικά, η νέα X3 έχει επανασχεδιαστεί σε μεγάλο βαθμό σύμφωνα με τη νέα τολμηρή σχεδιαστική γλώσσα της BMW. Το καπό έχει ανασηκωθεί, η γρίλια είναι πιο εμφανής — και τώρα προαιρετικά ανάβει — κι υπάρχουν κομψά νέα φωτιστικά σώματα σε κάθε γωνία.
Είναι οριακά μακρύτερη και φαρδύτερη από την προηγούμενη έκδοση, αλλά η οροφή έχει χαμηλώσει ελαφρώς για μια «πιο σπορ σιλουέτα», υποστηρίζει η BMW.
Αρκετά διαφορετική κι η καμπίνα, με το μινιμαλιστικό ταμπλό να επικεντρώνεται σε μια διπλή ψηφιακή οθόνη που χρησιμοποιεί το σύστημα iDrive τελευταίας γενιάς της BMW. Μπορεί να ελεγχθεί είτε με την οθόνη αφής είτε με ένα περιστροφικό κουμπί στην κεντρική κονσόλα.