Η Alpine φαντάζεται το μέλλον της σαν ένα ονειρεμένο γκαράζ με τρία μοντέλα, όλα ηλεκτρικά! Με δεύτερο μέλος του την Alpine A390_b που βλέπετε.

Το πρώτο μοντέλο αυτού του γκαράζ δεν είναι άλλο από το A290. Ένα Renault 5 E-Tech αναθεωρημένο και βελτιωμένο με τέτοιο τρόπο, έτσι ώστε να φορέσει τον λογότυπο της Διέππης. Και ξέρουμε ήδη το τρίτο μοντέλο, την ηλεκτρική A110 που θα αναμένεται αργότερα. Και τα δύο αυτά αυτοκίνητα είναι άμεσοι κληρονόμοι της ιστορίας της Alpine, με το καθένα ξεχωριστά να έχει έναν ένδοξο πρόγονο που σημάδεψε για πάντα τα γαλλικά αυτοκινητικά πράγματα.

To νέο μοντέλο που θα προκύψει από το πρωτότυπο Alpine A390_b και που βρίσκεται στη μέση, θα κάνει την πρώτη του δημόσια εμφάνιση υπό τα φώτα της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Παρισιού την άλλη εβδομάδα. Ένα πρωτότυπο που εξερευνά ωστόσο νέους ορίζοντες για τη γαλλική φίρμα. Στην πραγματικότητα πρόκειται για ένα κόνσεπτ το οποίο κατά 85% προαναγγέλλει το μοντέλο παραγωγής που θα το δούμε στις αντιπροσωπείες το 2025.

Οι φίλοι της φίρμας και οι ορκισμένοι εχθροί των λογής λογής ψηλωμένων «κατασκευασμάτων» μπορούν να ανασάνουν με ανακούφιση. Κάτω από αυτή την έντονη παραδοσιακή μπλε φορεσιά δεν κρύβεται κανένα SUV. Σε κάθε περίπτωση, αυτό επιβεβαιώνει η Alpine μέσω του Antony Villain, του αρχισχεδιαστή της.

Επομένως, μην σας ξεγελά η μεγάλη απόσταση από το έδαφος (για ένα σπορ αυτοκίνητο), ούτε οι μεγάλοι τροχοί ή τα προστατευτικά των φτερών. Πρόκειται για μια εκδοχή σπορ φάστμπακ που θα μπορούσε να μπει στην ίδια κατηγορία με το Peugeot e-408. Με άλλα λόγια μια ελαφρώς ψηλωμένη 5θυρη κουπέ μπερλίνα. Αλλά μεγάλη.

Στην πραγματικότητα, αυτή η επιμήκης σιλουέτα, και πάλι σύμφωνα με την παραδοχή του Antony Villain, προέρχεται πάντα από τον ίδιο τεχνικό περιορισμό που επιβάλλει η δομή skateboard. Δηλαδή με την μπαταρία στο πάτωμα να το κάνει αυτό πιο παχύ, οπότε και το αυτοκίνητο ψηλώνει για δημιουργηθεί αξιοπρεπής χώρος για το κεφάλι των επιβατών.

Μπορούμε να μιλάμε για ώρες για την εντυπωσιακή γραμμή που μπορείτε να δείτε στις φωτογραφίες. Αλλά οι λεπτομέρειες που πρέπει να θυμάστε είναι άλλες. Πρώτα απ’ όλα, υπάρχει αυτή η φωτεινή υπογραφή που θυμίζει εκείνη του πρωτότυπου Alpenglow, με μια φωτεινή λωρίδα εμπρός και πίσω. Που εδώ εν προκειμένω διαπερνά ένα σύννεφο τριγώνων που κατά την επίσημη εκδοχή είναι «το εφέ ενός κομήτη που διασχίζει την ατμόσφαιρα».

Στη συνέχεια, είναι δύσκολο να περάσουν απαρατήρητες οι ευμεγέθεις εντυπωσιακές ζάντες των 22 ιντσών εμπρός και 23 ιντσών πίσω. Ζάντες που θυμίζουν το σχέδιο νιφάδας χιονιού με ένα μπλε φωτοστέφανο στο κέντρο για να ολοκληρωθεί η όλη σύνθεση. Πολύ «Alpine» είναι η αλήθεια.

Τέλος, αξίζει να επικεντρωθείς στη σημαντική αεροδυναμική δουλειά που έχει γίνει. Είτε πρόκειται για τη γέφυρα εμπρός από το καπό και τη τρυπητή μάσκα, και τα παραδοσιακά κοίλα φτερά με πλευρικά πτερύγια. Στοιχεία που εικάζουμε ότι θα αποτελούν και μέρη του μοντέλου παραγωγής.

Είτε το εξαιρετικό πίσω μέρος και το εσωτερικό που αποτελούν μάλλον σχεδιαστική σπουδή. Ένα πίσω μέρος με τρίεδρη φωτιζόμενη πτέρυγα και αναπόσπαστο μέρος της ουράς του αυτοκινήτου, και διαχύτης που εκτείνεται ή οπισθοχωρεί κατά οκτώ πόντους, είτε για να αυξηθεί η κάθετη αεροδυναμική πίεση είτε για να ενισχυθεί η αυτονομία.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr