ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Νέα παύση παραγωγής για το FIAT 500e λόγω χαμηλής ζήτησης

Η μειωμένη ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα οδηγεί σε παράταση της παύσης παραγωγής του FIAT 500e έως τον Νοέμβριο

Νέα παύση παραγωγής για το FIAT 500e λόγω χαμηλής ζήτησης

Η Stellantis ανακοίνωσε την παράταση της παύσης παραγωγής του ηλεκτρικού FIAT 500e, εξαιτίας της συνεχιζόμενης χαμηλής ζήτησης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η αρχική παύση ήταν προγραμματισμένη να διαρκέσει έως τις 13 Οκτωβρίου, ωστόσο πλέον παρατάθηκε έως την 1η Νοεμβρίου.

Η μείωση της ζήτησης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχει δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα στην ευρωπαϊκή αγορά, όπως δήλωσε η Stellantis σε ενημέρωση προς τα συνδικάτα. Ο όμιλος επισήμανε ότι αυτή η πτώση δεν αφορά μόνο τη FΙΑΤ, αλλά επηρεάζει όλους τους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη.

Σύμφωνα με στοιχεία της Jato Dynamics, η FIAT πούλησε 74.885 μονάδες του μοντέλου 500 –τόσο βενζινοκίνητες όσο και ηλεκτρικές– μεταξύ Ιανουαρίου και Ιουλίου, καταγράφοντας πτώση 24% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Παράλληλα, το μερίδιο αγοράς των ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη μειώθηκε στο 13,5% τον Ιούλιο, από 14,6% το προηγούμενο έτος.

Ο αναλυτής της Jato, Felipe Munoz, ανέφερε πως η έλλειψη σαφήνειας σχετικά με τα κίνητρα και το μέλλον των ηλεκτρικών αυτοκινήτων αποθαρρύνει τους καταναλωτές, ενώ η χαμηλή υπολειμματική αξία των ηλεκτρικών οχημάτων συμβάλλει περαιτέρω στην πτώση των πωλήσεων.

Προκειμένου να αντιμετωπίσει τις αργές πωλήσεις του 500e και την επερχόμενη διακοπή πωλήσεων του παλαιότερου βενζινοκίνητου Fiat 500, η ιταλική φίρμα ετοιμάζει το νέο FIAT 500 Ibrida. Πρόκειται για μια ήπια υβριδική έκδοση του 500e, που θα λειτουργήσει ως μεταβατική λύση για την εταιρεία, καθώς η αγορά καθυστερεί να προσαρμοστεί στην πλήρη μετάβαση σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Ταυτόχρονα, η FIAT επενδύει 100 εκατ. ευρώ στην ανάπτυξη μιας νέας μπαταρίας για το 500e, με στόχο τη σημαντική αύξηση της αυτονομίας του και τη μείωση του κόστους παραγωγής, σύμφωνα με τον CEO της Stellantis, Carlos Tavares.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.