H Alfa Romeo Tonale στην έκδοση έκδοση των 160 PS έχει μόλις €1.000 ευρώ υψηλότερη τιμή και ενισχύει ακόμα περισσότερο το value for money στοιχείο, ενώ η τετρακίνητη PHEV Q4 των 280 PS κοστίζει €49.635 στο επίπεδο εξοπλισμού Sprint και δεν επιβαρύνει με φόρο εκείνον που τη χρησιμοποιεί ως εταιρικό αυτοκίνητο.
Ο βασικός εξοπλισμός είναι γενναιόδωρος αφού μεταξύ άλλων περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3” και οθόνη infotainment 10,25” με πλοήγηση, εμπρός-πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος και κάμερα οπισθοπορείας, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη οσφυϊκή υποστήριξη στο κάθισμα του οδηγού, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό με αισθητήρα ποιότητας αέρα, βάση ασύρματης φόρτισης κινητού, ενεργό cruise control, Apple CarPlay/Android Auto και πεντάλ αλουμινίου.
Επιπλέον υπάρχει ένα πληρέστατο πακέτο συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού, καθώς και οι υπηρεσίες συνδεσιμότητας Alfa Connect, για απομακρυσμένο έλεγχο συγκεκριμένων λειτουργιών του αυτοκινήτου.
Η ιταλική φινέτσα του αμαξώματος που έχει σχεδιάσει ο Αλέξανδρος Λιώκης τονίζεται από το γυαλιστερό μαύρο body kit, τις ζάντες αλουμινίου 18” με διαμαντέ φινίρισμα και τους ενεργούς 3+3 Full LED Matrix προβολείς που έχουν κορυφαία απόδοση την νύχτα. Παράλληλα υπογράφουν την ταυτότητα της Tonale, όπως ακριβώς και τα πίσω φώτα που επίσης είναι σχεδιασμένα σε μοτίβο «3+3».
Η υψηλή ποιότητα και ο δυναμισμός χαρακτηρίζουν την καμπίνα, ενώ η υψηλή ψηφιακή τεχνολογία βάζει τη δική της πινελιά. Η σπορ θέση οδήγησης υποστηρίζει όπως χρειάζεται τα καλύτερα δυναμικά χαρακτηριστικά της κατηγορίας των C-SUV, ενώ ο διαθέσιμος χώρος επιβατών και τα έως 500 lt για τις αποσκευές καλύπτουν με άνεση ανάγκες της οικογένειας.
Στην Tonale plug-in hybrid Q4 ένας τούρμπο κινητήρας βενζίνης με ήπιο υβριδικό σύστημα και ισχύ 180 PS κινεί τους εμπρός τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 6 σχέσεων, ενώ ένας ηλεκτρικός με 122 PS τους πίσω. Εξασφαλίζοντας μέγιστη συνδυαστική ισχύ 280 PS και 0-100 km/h σε μόλις 6,2”, το υβριδικό σύστημα ταιριάζει τέλεια στα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου και εξασφαλίζει αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία έως 69 km σε μικτή χρήση και έως 82 km σε αστικό πεδίο.
Το υβριδικό σύστημα των εκδόσεων με 130 και 160 PS περιλαμβάνει κινητήρα βενζίνης και 48V ηλεκτρικό κύκλωμα με ηλεκτροκινητήρα 20 PS, ο οποίος είναι προσαρμοσμένος στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με εφτά σχέσεις. Το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό δίνει δυνατότητα για αμιγώς ηλεκτρική κίνηση υπό χαμηλές απαιτήσεις φορτίου, κάτι που μειώνει δραστικά την κατανάλωση βενζίνης. Στην έκδοση των 160 PS μάλιστα, την κορυφαία τεχνολογία ολοκληρώνει το τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας (VGT) για ακόμα καλύτερα χαρακτηριστικά απόδοσης.
Να σημειωθεί ότι στις Tonale τεχνολογίας Plug-in Hybrid η μπαταρία υψηλής τάσης καλύπτεται από 8ετή εγγύηση, ενώ όλες οι εκδόσεις έχουν 4ετή κάλυψη για τα μηχανικά μέρη, ίσης διάρκειας οδική βοήθεια, καθώς και το ψηφιακό πιστοποιητικό NFT (Non-Fungible Token) που καταγράφει αδιάβλητα το ιστορικό χρήσης και συντήρησης του αυτοκινήτου, θωρακίζοντας την μεταπωλητική αξία του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.