ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Μην είστε βέβαιοι ότι ο Β.Πούτιν έθεσε θέμα δραχμής για την Ελλάδα... «στο άσχετο»!
prodeals

Νέες εκδόσεις για το Peugeot 308 στην Ελλάδα

Η γκάμα του εμπλουτίζεται ακόμα περισσότερο, με την προσθήκη της υβριδικής και αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης

Νέες εκδόσεις για το Peugeot 308 στην Ελλάδα

Το Peugeot 308, ένα από τα πλέον επιτυχημένα χάτσμπακ της ελληνικής αγοράς επεκτείνει την ήδη πλούσια γκάμα του, φιλοδοξώντας να συνεχίσει τις υψηλές πτήσεις.

Μέχρι πρότινος, το μικρομεσαίο οικογενειακό της γαλλικής φίρμας, ήταν διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε εκδόσεις βενζίνης, μια έκδοση ντίζελ και δύο επαναφορτιζόμενα υβριδικές παραλλαγές, με 180 και 220 ίππους.

Πλέον όμως, οι υποψήφιοι αγοραστές, βλέπουν τις επιλογές τους να αυξάνονται, καθώς το 308 είναι διαθέσιμο τόσο ως υβριδικό, με 136 ίππους, όσο και ως φουλ ηλεκτρικό, με 156 ίππους και αυτονομία που αγγίζει τα 416 km κατά WLTP.

Για όσους το επιθυμούν, πέραν της έκδοσης χάτσμπακ, υπάρχει και επιλογή της έκδοσης στέισον, η οποία αυξάνει ακόμα περισσότερο τα επίπεδα πρακτικότητας, πάντα σε συνδυασμό με το απαράμιλλο στιλ που χαρακτηρίζει τα μοντέλα του Sochaux.

Ας δούμε όμως ξεχωριστά τις δύο νέες επιλογές. To Peugeot 308 Hybrid, εξοπλίζεται με το νέο, υβριδικό σύστημα του Ομίλου Stellantis, που επικουρείται από ένα 48βολτο κύκλωμα, που αποδίδει 136 ίππους και 230 Nm.

Σε συνεργασία δε με το ηλεκτρομοτέρ των 29 ίππων και 55 Nm, που συνεργάζεται με τον θερμικό κινητήρα, μπορεί να κινηθεί ηλεκτρικά σε χαμηλές ταχύτητες, μειώνοντας με αυτό το τρόπο την κατανάλωση (4,7 lt/100 km).

Πέραν της κατανάλωσης, μειωμένοι εμφανίζονται και οι ρύποι (106 g/km), με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να μπορεί να κινηθεί ελεύθερα στον Δακτύλιο και ο οδηγός να μην επιβαρύνεται με τέλη κυκλοφορίας. Ο εξοπλισμός είναι υπερπλήρης, το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη στάνταρ και η τιμή της εισαγωγικής έκδοσης διαμορφώνεται στις €31.200.

Ως προς την 100% ηλεκτρική έκδοση, εξοπλίζεται με μια μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 54 kWh (50,8 kWh ωφέλιμη), ικανή για αυτονομία 416 km. Το ηλεκτρομοτέρ αποδίδει 156 ίππους και 270 Nm, χαρίζοντας ικανοποιητικές επιδόσεις στο e-308. Το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 9,7”, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 170 km/h.

Παράλληλα ο 11άρης εσωτερικός φορτιστής, χρειάζεται πέντε ώρες για πλήρη φόρτιση σε αντίστοιχο wallbox, με τη διαδικασία πλήρωσης από το 20-80% να απαιτεί 27 λεπτά.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Δείτε τους πίνακες με τις τιμές του υβριδικού Peugeot 308 και του e-308 στο drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.