Το Peugeot 308, ένα από τα πλέον επιτυχημένα χάτσμπακ της ελληνικής αγοράς επεκτείνει την ήδη πλούσια γκάμα του, φιλοδοξώντας να συνεχίσει τις υψηλές πτήσεις.
Μέχρι πρότινος, το μικρομεσαίο οικογενειακό της γαλλικής φίρμας, ήταν διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε εκδόσεις βενζίνης, μια έκδοση ντίζελ και δύο επαναφορτιζόμενα υβριδικές παραλλαγές, με 180 και 220 ίππους.
Πλέον όμως, οι υποψήφιοι αγοραστές, βλέπουν τις επιλογές τους να αυξάνονται, καθώς το 308 είναι διαθέσιμο τόσο ως υβριδικό, με 136 ίππους, όσο και ως φουλ ηλεκτρικό, με 156 ίππους και αυτονομία που αγγίζει τα 416 km κατά WLTP.
Για όσους το επιθυμούν, πέραν της έκδοσης χάτσμπακ, υπάρχει και επιλογή της έκδοσης στέισον, η οποία αυξάνει ακόμα περισσότερο τα επίπεδα πρακτικότητας, πάντα σε συνδυασμό με το απαράμιλλο στιλ που χαρακτηρίζει τα μοντέλα του Sochaux.
Ας δούμε όμως ξεχωριστά τις δύο νέες επιλογές. To Peugeot 308 Hybrid, εξοπλίζεται με το νέο, υβριδικό σύστημα του Ομίλου Stellantis, που επικουρείται από ένα 48βολτο κύκλωμα, που αποδίδει 136 ίππους και 230 Nm.
Σε συνεργασία δε με το ηλεκτρομοτέρ των 29 ίππων και 55 Nm, που συνεργάζεται με τον θερμικό κινητήρα, μπορεί να κινηθεί ηλεκτρικά σε χαμηλές ταχύτητες, μειώνοντας με αυτό το τρόπο την κατανάλωση (4,7 lt/100 km).
Πέραν της κατανάλωσης, μειωμένοι εμφανίζονται και οι ρύποι (106 g/km), με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να μπορεί να κινηθεί ελεύθερα στον Δακτύλιο και ο οδηγός να μην επιβαρύνεται με τέλη κυκλοφορίας. Ο εξοπλισμός είναι υπερπλήρης, το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη στάνταρ και η τιμή της εισαγωγικής έκδοσης διαμορφώνεται στις €31.200.