Τα Audi e-tron GT και RS e-tron GT βρίσκονται μαζί μας από το 2021, οπότε ήρθε η ώρα της φρεσκαρίσματος. Με την γκάμα να περιλαμβάνει πλέον τρεις εκδόσεις: Το βασικό S, το RS και το RS Performance.
Και τα τρία Audi e-tron GT χρησιμοποιούν την ίδια μπαταρία των 97 kWh, η οποία μάλιστα ζυγίζει 9 kg λιγότερο από αυτήν των 84 kWh του απερχόμενου μοντέλου. Το αναγεννητικό σύστημα πέδησης έχει επίσης βελτιωθεί, αυξάνοντας την ανάκτηση ενέργειας από τα 290 kW στα 400 kW, ενώ ρυθμίζεται από τα paddles πίσω από το τιμόνι.
Οι μέγιστες ταχύτητες φόρτισης έχουν επίσης αυξηθεί από τα 270 kW στα 320 kW, κάτι που σημαίνει ότι η θηριώδης μπαταρία μπορεί να φορτιστεί από το 10 στο 80% σε μόλις 18′, ενώ μια φόρτιση 10′ μπορεί να προσθέσει αυτονομία 280 km.
Οι βελτιώσεις που έγιναν στην μπαταρία σημαίνουν επίσης ότι μπορεί να διατηρήσει ταχύτητα φόρτισης άνω των 280 kW για πολύ περισσότερο διάστημα από το παλιό μοντέλο. Η μπαταρία μπορεί επίσης να ψυχθεί ή να θερμανθεί για ταχυφόρτιση.
Σημαντικές αλλαγές έχουν γίνει και στους ηλεκτροκινητήρες. Το βασικό μοντέλο, γνωστό πλέον ως S e-tron GT, διαθέτει ένα ζευγάρι κινητήρων που συνδυάζονται για να παράγουν 680 ίππους, περισσότερους από το παλιό RS e-tron GT.
Εν τω μεταξύ, η ισχύς για το ανανεωμένο RS e-tron GT έχει αυξηθεί στους 857 ίππους, ενώ η νέα ναυαρχίδα RS e-tron GT Performance αποδίδει 925 ίππους, κάτι που την καθιστά το πιο ισχυρό Audi όλων των εποχών.
Σε καμία έκδοση δεν θα σας λείψουν τα γκάζια. Το βασικό S πιάνει τα 100 km/h σε μόλις 3,4”, μόλις 0,1” πιο αργά από το παλιό RS. Εν τω μεταξύ, το νέο RS e-tron GT χρειάζεται 2,8”, ενώ το RS e-tron GT Performance 2,5”. Το S e-tron GT θα συνεχίσει να επιταχύνει μέχρι τα 245 km/h, ενώ τα RS μέχρι τα 250 km/h.
Και πώς θα σταματήσει αυτή η μάζα; Όλα τα μοντέλα του 2025 μπορούν να επιλεγούν με κάρμπον δισκόφρενα και 10πίστονες δαγκάνες μπροστά.
Σημαντικές αναβαθμίσεις έχουν γίνει στη βασική αερανάρτηση και στην προαιρετική ενεργή ανάρτηση. Οι νέες ρυθμίσεις υπόσχονται να διατηρούν το αυτοκίνητο «σχεδόν οριζόντιο κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος, του στριψίματος και της επιτάχυνσης», που διαθέτει και ρυθμιζόμενη απόσταση από το έδαφος. Επίσης, υπάρχει επιλογή 4διεύθυνσης, αλλά θα πρέπει να βάλετε το χέρι στην τσέπη.
Αρκετές αλλαγές έχουν γίνει στην καμπίνα. Περιλαμβάνουν νέα καθίσματα ρυθμιζόμενα κατά 18 κατευθύνσεις, διαφορετικό τιμόνι και προαιρετική πανοραμική γυάλινη οροφή που μπορεί να γίνει αδιαφανής με το πάτημα ενός κουμπιού. Αλλά και νέος συνδυασμός υλικών.
Οι ευρωπαϊκές τιμές ξεκινούν από τα €126.000 για το S, τα €147.500 για το RS e-tron GT και τα €160.500 για το RS e-tron GT Performance.