To Ingolstadt εξακολουθεί να αναζητά τη σωστή φόρμουλα για να εδραιωθεί στην ηλεκτρική κατηγορία. Η φίρμα πούλησε «μόνο» 52.100 μονάδες του Audi Q4 e-tron κατά το πρώτο 6μηνο του 2024.
Στην Ελλάδα, η Kosmocar τα πήγε σημαντικά καλύτερα από άλλες ευρωπαϊκές αντιπροσωπείες της Audi στις πωλήσεις του ηλεκτρικού SUV της. Για το πρώτο 6μηνο του 2024, το Q4 e-tron με 137 ταξινομήσεις, επί 2.307 ταξινομημένων Audi, αποτελεί το 5,9%. Νούμερο καθ’ όλα εντυπωσιακό, καθώς το Q4 e-tron πούλησε περισσότερα αυτοκίνητα απ’ ό,τι όλες οι Porsche μαζί (126 αυτοκίνητα) και σχεδόν ό,τι πούλησαν η Lexus ή η Alfa Romeo (156 και 157 αυτοκίνητα αντίστοιχα).
Συνολικά στη Ευρώπη χρειάζεται να πούμε ότι το Q4 e-tron είναι το ηλεκτρικό best-seller της φίρμας. Ως εκ τούτου και προκειμένου η φίρμα του Ingolstadt να ενισχύσει αυτή τη θέση έναντι του ανταγωνισμού και να εδραιώσει την πρωτοκαθεδρία του στην ηλεκτρική γκάμα, λανσάρισε μια νέα βασική έκδοση.
Το Audi Q4 35 e-tron που χρησιμοποιεί μπαταρία με ενεργειακή χωρητικότητα 55 kWh, συσσωρευτής που θεωρητικά του αποδίδει αυτονομία 355 km. Μάλιστα με το BMS της μπαταρίας να επιτρέπει μέγιστη ισχύ φόρτισης σε DC, 145 kW, αυτή η μπαταρία μπορεί να γεμίσει από το 10% στο 80% σε περίπου 25 λεπτά της ώρας. Ή, αν θέλετε, να βάζει αυτονομία 125 km σε δέκα λεπτά.
Το Audi Q4 35 e-tron δυστυχώς δεν είναι προσώρας διαθέσιμο στην Ελλάδα. Και δεν έχουμε πληροφορίες σχετικά με την πρόθεση της ελληνικής αντιπροσωπείας. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς μας, το Q4 35 e-tron θα ξεκινούσε στην Ελλάδα από ονομαστική τιμή €42.700 που με την επιδότηση θα κατέβαινε στις €33.700. Χτυπώντας τον ανταγωνισμό και δη τον αμερικανικό, έστω με υποδεέστερες επιδόσεις και αυτονομία.