Το Hyundai Inster είναι ένα νέο αστικό ηλεκτρικό crossover που βασίζεται στο θερμικό Casper. Σε σχέση με αυτό, το νέο EV διαθέτει μεγαλύτερο μεταξόνιο για αυξημένη ευρυχωρία και περισσότερη τεχνολογία στο εσωτερικό της καμπίνας.
Σε αντίθεση με το Casper, το οποίο είναι αποκλειστικά διαθέσιμο στην Κορέα, το Hyundai Inster θα πωλείται επίσης στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Ασία-Ειρηνικό, καθιστώντας το παγκόσμιο μοντέλο. Έχει μήκος 3.825 mm, πλάτος 1.610 mm, ύψος 1.575 mm και μεταξόνιο 2.580 mm. Δηλαδή με εξαίρεση το πλάτος, είναι μια ιδέα πιο μεγάλο από το Dacia Spring.
Επιπλέον, η Hyundai ανακοίνωσε μια επερχόμενη έκδοση Inster Cross, με «πιο στιβαρή και περιπετειώδη εξωτερική εμφάνιση». Η εσωτερική σχεδίαση έχει επίσης μεταφερθεί σε μεγάλο βαθμό από το «αδελφό» θερμικό μοντέλο, αν και με τεχνολογικές αναβαθμίσεις και διαφορετικές χρωματικές επιλογές για την ταπετσαρία.
Δύο οθόνες 10,25 ιντσών αναβαθμίζουν την εικόνα του, ενώ ανάλογα με την έκδοση, ο εξοπλισμός μπορεί να περιλαμβάνει ασύρματη φόρτιση, ατμοσφαιρικό φωτισμό LED 64 χρωμάτων, θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα, ηλιοροφή και μια ολοκληρωμένη σουίτα ADAS.
Όλα τα καθίσματα μπορούν να αναδιπλωθούν σε επίπεδη θέση, με τη δεύτερη σειρά να είναι συρόμενη κι ανακλινόμενη. Το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα που κυμαίνεται από 280 σε 351 lt, ανάλογα με τη θέση των πίσω καθισμάτων.
Το Hyundai Inster θα είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις Standard και Long Range. Κι οι δύο φορούν έναν ηλεκτροκινητήρα μπροστά, που στην πρώτη περίπτωση αποδίδει 97 ίππους και 147 Nm. Η μπαταρία των 42 kWh τού επιτρέπει να διανύσει περισσότερα από 300 km χωρίς φόρτιση.
Η έκδοση Long Range τροφοδοτείται από έναν πιο ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 115 ίππων και φοράει μπαταρία χωρητικότητας 49 kWh. Η οποία χαρίζει αυτονομία 355 km κατά WLTP. Νούμερα σημαντικά καλύτερα από το κορεατικό Kia Ray, το μόνο άλλο EV που βασίζεται στην πλατφόρμα Hyundai/Kia K1.
Χάρη στις δυνατότητες DC ταχυφόρτισης στα 120 kW, το Inster μπορεί να φορτίσει από το 10 στο 80% σε μόλις 30′. Επιπλέον, η λειτουργία V2L επιτρέπει αμφίδρομη φόρτιση σε άλλες συσκευές όπως ηλεκτρικά ποδήλατα, λάπτοπ κι εξοπλισμό κάμπινγκ.
Αν επαληθευτεί η αρχική φημολογία για τιμολόγηση στα €20.000 προ επιδότησης και δεδομένης της εξαίρετης EV κληρονομίας των Ioniq και EV6–EV9, αναμένεται να αναδειχθεί σε έναν πραγματικό — αστικό — νικητή.
Δείτε περισσότερα στο drive.gr