Δεν έχουν περάσει παρά λίγες ημέρες, από την είδησης περί κατάργησης και του Focus (μετά το Fiesta, που «τελειώνει» το 2023) από τη γκάμα της Ford το 2025 και της αντικατάστασης του από ένα ηλεκτρικό SUV.
Σήμερα, ο υπεύθυνος για τα ηλεκτρικά μοντέλα της Ford επί ευρωπαϊκού εδάφους, Martin Sander, έδωσε μια πρόγευση, από το νέο μεσαίο ηλεκτρικό SUV της φίρμας, που θα κυκλοφορήσει άμεσα στην αγορά.
Ουσιαστικά η Ford, θα λανσάρει τρία ολοκαίνουργια, πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη τα επόμενα δύο χρόνια, πριν μεταβεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική γκάμα οχημάτων έως το 2030.
Η αμερικανική φίρμα θα επικεντρωθεί στην Ευρώπη στα SUV, crossover, pick-up και επαγγελματικά της οχήματα, με στόχο την επίτευξη υψηλότερων περιθωρίων κέρδους και λιγότερο υψηλών πωλήσεων.
Στο πλαίσιο αυτό, η μπλε οβάλ εταιρεία βλέπει την αλλαγή στην προϊοντική της σύνθεση ως μια ευκαιρία να ανανεώσει τη στρατηγική της και στον τομέα του μάρκετινγκ με το νέο σλόγκαν «Adventurous Spirit» να δίνει το στίγμα της νέας εποχής.
Για παράδειγμα, η Mustang Mach-E, θα χρησιμοποιήσει το σλόγκαν «Wild Performance», με τις φήμες να θέλουν την προσθήκη μιας νέας –προφανώς ηλεκτρικής- κουπέ έκδοσης στη γκάμα της το 2026.
Το Puma, που αντικαθιστά σε αυτή τη νέα λογική της φίρμας το Fiesta, μέσα στο 2023 θα αποκτήσει και ηλεκτρική έκδοση, το «Urban Escape», ενώ τα υπόλοιπα μοντέλα, όπως το Kuga και το εικονιζόμενο νέο μεσαίο EV-SUV, θα συνδεθούν με το μοτό «Active Adventure».
Tέλος, το Ranger και το Bronco, που θα πατήσουν ευρωπαϊκό έδαφος το 2023, θα τα συνοδεύει το σλόγκαν «Ultimate Outdoor».
Τώρα σε ότι αφορά, το νέο μεσαίο ηλεκτρικό SUV της Ford, θα πατά πάνω στην MEB πλατφόρμα του ομίλου VW, όπως συμβαίνει και με το «ξαδερφάκι» του VW ID.4 και θα προσφέρει αυτονομία της τάξεως των 500 km, ενώ θεωρείται σχεδόν βέβαιο ότι στη γκάμα του θα υπάρχει και επιλογή με δυο ηλεκτροκινητήρες και ισχύ 300 ίππων, όπως στο ID.5 GTX.
Οι πληροφορίες θέλουν τη Ford να προσδοκά σε πωλήσεις άνω των 1,2 εκατ. μονάδων την επόμενη 6ετία από το νέο μεσαίο της ηλεκτρικό SUV.