ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Ελπίζω τουλάχιστον η Seajet να λειτουργήσει καλύτερα το καλοκαίρι. Αλλιώς θα ωχριούν τα Τέμπη...

Νέο Lexus ES: Διαθέσιμο ως υβριδικό και 100% ηλεκτρικό

Η 8η γενιά του Lexus ES αποτελεί την πρώτη που υιοθετεί ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης

Νέο Lexus ES: Διαθέσιμο ως υβριδικό και 100% ηλεκτρικό

Το Lexus ES του 2025 παρουσιάστηκε επίσημα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης. Έρχεται να αντικαταστήσει την 7η γενιά, που μας συντρόφευε από το 2018.

Αντλώντας έμπνευση τόσο από το τρέχον ηλεκτρικό SUV RZ της μάρκας, το αντίστοιχο θερμικό RX και το πρωτότυπο LF-ZL του 2023, το μήκος του Lexus ES φτάνει πλέον τα 5.140 mm. Είναι δηλαδή 165 mm μακρύτερο από πριν.

Το μεταξόνιο των 2.950 mm είναι 80 mm μεγαλύτερο από του μοντέλου που αντικαθιστά.

Τα υβριδικά ES διαθέτουν μια οριζόντια γρίλια κάτω από το σήμα της Lexus, η οποία απουσιάζει από τις ηλεκτρικές εκδόσεις.

Η βασική υβριδική έκδοση διαθέτει κινητήρα 2,0 lt που αποδίδει 197 ίππους. Η κίνηση γίνεται μόνο από τους μπροστινούς τροχούς και χρειάζεται 9,4” για να φτάσει τα 100 km/h.

Όποιος θέλει κάτι πιο εκλεκτό, θα αγοράσει το 4κίνητο Lexus ES 350h των 2,5 lt. Με 247 ίππους, μειώνει τον χρόνο του σπριντ στα πιο αξιοσέβαστα 7,8”. Και τα δύο μοτέρ είναι 4κύλινδρα, δεν υπάρχουν πλέον 6κύλινδρες επιλογές.

Οι καλές εκδόσεις του ES μπαίνουν στην πρίζα. Το φθηνότερο προσθιοκίνητο 350e αποδίδει 224 ίππους και φτάνει τα 100 σε 8,9”. Η αυτονομία του φτάνει τα 685 km στον αισιόδοξο κινεζικό κύκλο CLTC. Όταν είναι εξοπλισμένο με τις 19άρες ζάντες.

Η σωστή έκδοση είναι η ES 500e. Με δύο μοτέρ και τετρακίνηση, αποδίδει 343 ίππους και πιάνει τα 100 km/h σε 5,9”. Ωστόσο, αυτό μειώνει την αυτονομία του στα 610 km. Τα βάρη κυμαίνονται από 1,785 kg έως 2.285 kg

Το εσωτερικό λαμβάνει μια εξίσου μοντέρνα αναμόρφωση. Θα ικανοποιήσει τους λάτρεις της τεχνολογίας, όχι όμως και τους παραδοσιακούς αγοραστές της Lexus.

Αφού έχει ελάχιστους φυσικούς διακόπτες και πολλές οθόνες. Ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών μπροστά από τον οδηγό, infotainment 14 ιντσών στη μέση του ταμπλό και έξτρα μια δεύτερη οθόνη αφής στην πλευρά του συνοδηγού.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ru
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.