ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Νέο ΜΙΝΙ Cooper Cabrio, always open και μοναδικό στην αγορά

Το μόνο «δημοφιλές» κάμπριο που επιζεί σήμερα, περνά by pass τις μπαταρίες, αποτελώντας μια μοναδική πρόταση

Νέο ΜΙΝΙ Cooper Cabrio, always open και μοναδικό στην αγορά

Θυμάστε μια εποχή που η αγορά έσφυζε από μικρά, φθηνά κάμπριο; Αυτή η εποχή έχει τελειώσει ανεπιστρεπτί, με μόνο εκπρόσωπο πια το ΜΙΝΙ Cooper Cabrio.

Τώρα το κατά πόσον συγκαταλέγεται στα «φθηνά» αυτό είναι συζητήσιμο. Και φυσικά δεν περιλαμβάνουμε στην εκπροσώπηση το FΙΑΤ 500 Cabrio που απλώς ανοίγει σαν κονσέρβα μια τέντα στην οροφή.

Το ΜΙΝΙ Cooper Cabrio που επιβίωσε πέρασε σε μια «νέα» γενιά, με σχεδιασμό πολύ κοντά σε αυτόν των ηλεκτρικών και θερμικών ΜΙΝΙ που λανσαρίστηκαν πριν από λίγους μήνες. Το σασί του δεν έχει καμία σχέση με το plug-in χάτσμπακ MINI, καθώς παραμένει βασισμένο -όσο και τα σημερινά θερμικά Mini- στην πλατφόρμα της παλιάς έκδοσης.

Επιπλέον, και σε αντίθεση με τις τρέχουσες κλειστές εκδόσεις με βενζινοκινητήρα, το νέο ΜΙΝΙ Cooper Cabrio έχει στρογγυλά πίσω φώτα που μοιάζουν πολύ με εκείνα του παλιού μοντέλου.

Περνώντας στα πιο τεχνικά στοιχεία να πούμε ότι θα χρειαστούν 18 δευτερόλεπτα για να ολοκληρώσει ο ηλεκτρικός μηχανισμός την αναδίπλωση της οροφής, με ταχύτητα έως και 30 km/h. Ταυτόχρονα, τα πλευρικά παράθυρα εμπρός πίσω και τα πλαϊνά παράθυρα χαμηλώνουν, παρέχοντας ανεμπόδιστη θέα γύρω γύρω.

Η μαλακή οροφή για το κλείσιμο χρειάζεται 15 δευτερόλεπτα με το πάτημα ενός κουμπιού. Κι αν θέλεις φρέσκο αέρα από την οροφή, αυτή μισανοίγει μέχρι 40 πόντους, ανεξάρτητα από την ταχύτητα.

Σε αντίθεση με το 3θυρο και το 5θυρο θερμικό MINI που διατηρεί τον 3κύλινδρο στο βασικό επίπεδο, το MINI Cooper Cabrio ανεβάζει θαρρετά (κι αποθαρρυντικά για την Ελλάδα) το κινητήριο κασέ του, με δύο εκδοχές ισχύος ενός 4κύλινδρου δίλιτρου κινητήρα: 163 άλογα για το MINI Cooper C και 204 για το MINI Cooper S.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Όσο για την τιμή που ήδη έχει αναρτήσει η ελληνική αντιπροσωπεία στο site της, αυτή ξεκινά από τις €32.050 για το βασικό Classic των 163 ίππων και φτάνει σχεδόν τα 41 χιλιάρικα στην κορυφαία έκδοση εξοπλισμού John Cooper Works Trim. H αντίστοιχες τιμές για την έκδοση με τα 204 άλογα είναι €37.500 μέχρι 46.600. Η τιμή εκτιμούμε ότι ξεκινά αποδεκτά και κορυφώνεται ακριβά. Αλλά μάλλον αυτό μικρή σημασία έχει, καθώς δεν υφίσταται αντίπαλο δέος στην αγορά.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.