Ο CEO της Nio, William Li, αποκάλυψε πως τα ευρωπαϊκά μοντέλα της φίρμας, θα πρέπει να κοστίζουν όσο τα αντίστοιχα της Porsche προκειμένου να αντισταθμιστεί το αυξημένο κόστος από την επιβολή πρόσθετων δασμών.
Η Nio αυτή τη στιγμή δεν έχει κάποιο εργοστάσιο στην Ευρώπη. Κάτι που σημαίνει ότι η επιβάρυνση που θα δεχτεί από τους δασμούς φτάνει ακόμα και το 31% από 10% που ήταν μέχρι πρότινος. Ο CEO της εταιρείας, κατά τη διάρκειας τηλεδιάσκεψης στην οποία αναλύθηκαν τα οικονομικά αποτελέσματα της Nio ανέφερε χαρακτηριστικά: «Με τους νέους δασμούς, η τιμή πώλησης (θα είναι) ουσιαστικά ισοδύναμη με αυτή μιας Porsche στην Ευρώπη,. Σε αυτή την περίπτωση, η αγορά περιορίζεται περισσότερο».
Όπως αποτυπώνεται στα επίσημα στοιχεία της Dataforce, η Nio έχει πουλήσει στην Γηραιά Ήπειρο 1.513 αυτοκίνητο. Αριθμός 27% μικρότερος σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2023 (Ιανουάριος-Νοέμβριος). Μεγαλύτερη κάμψη φαίνεται πως υπάρχει στην γερμανική αγορά, με τις πωλήσεις της εταιρείας να καταγράφουν πτώση 72%. Οι άνθρωποι της φίρμας εκτιμούν πως πίσω από την ταξινόμηση των μόλις 338 αυτοκινήτων της, κρύβεται η απόφαση της γερμανικής κυβέρνησης να καταργήσει την κρατική επιδότηση για την αγορά ενός νέου EV.