ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Η ηλεκτρική διασύνδεση Ελλάδας-Κύπρου είναι το νέο "Oruc Reis" για όποιον δεν το έχει καταλάβει...
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 40€
prodeals.gr

Nissan GT-R: Πεθαίνει διότι δεν πληροί πλέον κανένα πρότυπο

Θα ήθελαν να κρατήσουν το Nissan GT-R στον κατάλογο της εταιρείας αλλά η αλλαγή των προτύπων το βγάζει στη σύνταξη

Nissan GT-R: Πεθαίνει διότι δεν πληροί πλέον κανένα πρότυπο

Μπορούμε να επικρίνουμε την ανέμπνευστη σχεδίαση ή το βάρος του Nissan GT-R «R35», αλλά αυτό το βαρύ γιαπωνέζικο 2+2 άφησε βαθύ το αποτύπωμά του στην ιστορία των σπόρτσκαρ.

Με ντεμπούτο το 2007 και με λανσάρισμα στην Ευρώπη ύστερα από δύο χρόνια, το 2009, τα έβαλε ανερυθρίαστα με τα πιο βαριά χαρτιά της βιομηχανίας των σπορ αυτοκινήτων. Αναγκάζοντας μάλιστα την Porsche να ανεβάσει το ποντάρισμά της στο Nordschleife με την 911 Turbo.

Όταν λανσαρίστηκε, το Nissan GT-R μπορούσε να παραβληθεί με τα καλύτερα σούπερσπορ από τη Ferrari, και την Aston Martin, μέχρι την Porsche και τη Lamborghini. Σαφώς, η μπόλικη μάζα του σήμαινε ότι έπρεπε να είσαι προσεκτικός γυρίζοντας στην πίστα, αλλά το αυτοκίνητο πραγματικά εντυπωσίαζε με την απόδοση και την αποτελεσματικότητά του. Παραμένοντας ταυτόχρονα σχετικά χρηστικό με το μεγάλο πορτμπαγκάζ και τα πίσω καθίσματα.

Όμως, ενώ οι ανταγωνιστές του προχώρησαν όλοι τους με νέα μοντέλα και ξανά νέα μοντέλα, από το 2007, οι Ιάπωνες εξέλισσαν το Nissan GT-R κάνοντας μόνο μικρά βήματα. Σε σημείο που να μην μπορεί πλέον να τα βάλει στα ίσα με τους αντιπάλους του όσον αφορά τις επιδόσεις και στη συνέχεια να μην μπορεί να προσαρμοστεί στα πρότυπα των διαφορετικών αγορών.

Όπως εξήγησε ο παγκόσμιος διευθυντής προϊόντων της Nissan, Pierre Loing, στους βρετανούς συναδέλφους μας από το Top Gear, ο Ιάπωνας κατασκευαστής θα ήθελε να το κρατήσει στον κατάλογο για μεγάλο χρονικό διάστημα: «Παρέμεινε στους καταλόγους για 17 χρόνια και θα θέλαμε να το κρατήσουμε για άλλα 17, αλλά τα διεθνή πρότυπα μας εμπόδισαν να το κάνουμε», θύμισε ο Loing.

Το Nissan GT-R αποβλήθηκε από την Ευρώπη λόγω των νέων προτύπων θορύβου από το 2021, αλλά νωρίτερα και από την Αυστραλία λόγω μιας νέας δοκιμής πρόσκρουσης από τον ANCAP για την οποία δεν είχε σχεδιαστεί. Έπρεπε επίσης να εγκαταλείψει την αμερικανική αγορά εφέτος, αλλά θα παραμείνει στην Ιαπωνία μέχρι το 2025.

Δυστυχώς, η επόμενη γενιά δεν θα λανσαριστεί άμεσα, παρόλο που έχει γίνει λόγος για την πιθανή άφιξη ενός πλήρως ηλεκτρικού GT-R. Να θυμίσουμε ότι μεταξύ του τέλους της καριέρας του Skyline GT-R R34 και της άφιξης του GT-R (R35), μεσολάβησαν πέντε χρόνια…

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Στις φωτό το Nissan GT-R Black Edition 2008-2010

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.