ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Aυτά τα Rafale στα χέρια των Ελλήνων πιλότων ελπίζω να αποδώσουν καλύτερα αν χρειαστεί...

Ο πιο ισχυρός V12 δρόμου δεν έρχεται από εκεί που θα περίμενες

Η Zenvo εργάζεται πάνω σε ένα νέο σούπερκαρ και στοχεύει στον ισχυρότερο V12 παραγωγής που υπήρξε ποτέ

Ο πιο ισχυρός V12 δρόμου δεν έρχεται από εκεί που θα περίμενες

Ο Δανός κατασκευαστής υπεραυτοκίνητων Zenvo δεν είναι ακριβώς πρώτο όνομα, αλλά δουλεύει αθόρυβα πάνω σε κάτι δυνατό: Τον πιο πανίσχυρο V12 που κατασκευάστηκε ποτέ και ο οποίος θα τροφοδοτήσει το hypercar Aurora.

Οι Δανοί στοχεύουν σε ισχύ 1.379 kW, που ισοδυναμεί με 1.875 ίππους. Ο V12, που ονομάστηκε κατάλληλα Mjølner από το σφυρί του Thor, συνδυάζει τέσσερα τούρμπο με υβριδικό σύστημα. Ανεβάζει έως τις 9.800 rpm και χρησιμοποιεί την τεχνολογία Mahle Jet Ignition για να διατηρεί υπό έλεγχο τις εκπομπές ρύπων.

Η Zenvo ισχυρίζεται ότι έχει θέσει ως προτεραιότητα την οδήγηση σε δημόσιο δρόμο και όχι το να αποδίδει σωστά μόνο στην πίστα. Ακόμη και χωρίς την υβριδική υποβοήθηση, ο V12 θα αποδίδει 932 kW, δηλαδή 1.267 ίππους.

Η Zenvo δεν επαφίεται στην τρομακτική ισχύ, αλλά έχει βάλει στόχο να μειώσει το βάρος του νέου της μοντέλου όσο περισσότερο γίνεται. Διότι σύμφωνα με τον Jens Sverdrup, πρόεδρο της Zenvo Automotive, όλα έχουν να κάνουν με την εμπειρία.

«Ένα βασικό μέρος της γοητείας του Aurora είναι η παροχή μιας συναισθηματικής σύνδεσης με τον οδηγό και τους επιβάτες, που θα διεγείρει τις αισθήσεις», εξηγεί ο Sverdrup. «Ο ήχος και το σπλαχνικό δράμα είναι αυτό που θα το διαφοροποιεί και ο κινητήρας είναι ένα ζωτικό στοιχείο σε αυτό. Στη Zenvo, είμαστε μια ομάδα παθιασμένων, γνήσιων «γκαζιάρηδων». Και καθώς δεν γεννιέται κάθε μέρα ένας τέτοιος V12, είναι μια πολύ περήφανη και συναρπαστική στιγμή η άφιξη του Mjø».

«Δεν είχαμε βάλει στόχο να παρουσιάσουμε τον ισχυρότερο V12 όλων των εποχών, αλλά είναι αποτέλεσμα των προσπαθειών μας να πιέσουμε πέρα από το όριο του δυνατού. Χαιρόμαστε βέβαια για το εξαιρετικά σημαντικό ορόσημο». Σύμφωνα με τη Zenvo, το πρώτο Aurora έχει ήδη κατασκευαστεί και αυτή τη στιγμή υπόκειται σε δοκιμές εξέλιξης.

Πριν την επίσημη παρουσίαση του Mjølner, ο V12 της Aston Martin Valkyrie παραμένει στην κορυφή της λίστας. Ο V12 των 6,5 λίτρων αποδίδει 1.014 ίππους. Η ατμοσφαιρική μονάδα υποβοηθείται από υβριδικό σύστημα με συνολική ισχύ 1.156 ίππους. Ο V12 της Pagani Utopia με 864 ίππους ανεβαίνει στο βάθρο.

Και βέβαια, αναμένουμε το Nilu27, πνευματικό παιδί ενός πρώην σχεδιαστή της Koenigsegg και της Bugatti. Υπόσχεται ότι θα στροφάρει στις 12.000 rpm και θα αποδίδει 1.070 ίππους στις 11.000 rpm και 860 Nm. Τον κατασκευάζει η νεοζηλανδική Hartley Engines.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ru
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.