ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτές τις κεφαλές του νέου διηπειρωτικού βλήματος της Ρωσίας που έπεσε στην Ουκρανία δεν τις προλαβαίνει ούτε το μάτι...
prodeals

Ο ρόλος της κόκκινης κουκίδας στα λάστιχα του αυτοκινήτου

Οι κόκκινες κουκίδες είναι εξαιρετικά σημαντικές κατά την τοποθέτηση των ελαστικών

Ο ρόλος της κόκκινης κουκίδας στα λάστιχα του αυτοκινήτου

Τα ελαστικά των αυτοκινήτων έχουν στην επιφάνειά τους κάποιες ειδικές κουκίδες, που είναι πολύ σημαντικές για την ασφάλεια που προσφέρουν.

Το «Α» και το «Ω» είναι τα ελαστικά για την ασφάλεια των επιβατών, δεδομένου ότι αποτελούν τα μοναδικά μέρη του αυτοκινήτου τα οποία έρχονται σε επαφή με την άσφαλτο.

Στο πλαίσιο αυτό, είναι σημαντικό όχι απλά να τα κρατάμε σε καλή κατάσταση, αλλά και να τα αποκωδικοποιούμε. Μην ξεχνάμε ότι τα στοιχεία -αριθμητικά και μη- που συγκεντρώνονται στο πλευρικό τους τμήμα είναι πολλά, δυσανάγνωστα και κρίσιμα για την αποτελεσματικότητα και την ορθή λειτουργία τους.

Μεταξύ των συμβόλων που ενδέχεται να δούμε στα ελαστικά των αυτοκινήτων είναι κάποιες έγχρωμες κουκίδες, τις οποίες η συντριπτική πλειονότητα των οδηγών αγνοεί.

Η λεπτομέρεια, βέβαια, που πρέπει να γνωρίζουμε είναι ότι δεν τοποθετούνται για διακοσμητικούς λόγους, αλλά για να υποδείξουν ένα εγγενές ελάττωμα το οποίο φέρουν.

Ειδικότερα, με δεδομένο ότι η κατασκευή του τέλειου ελαστικού είναι κάτι αδύνατο από τις εταιρείες του κλάδου, τα έγχρωμα σημάδια χρησιμοποιούνται προκειμένου να υποδείξουν τα σημεία στα οποία το ελαστικό παρουσιάζει κάποια ανισορροπία ως προς την κατανομή του βάρους.

Όσον αφορά στην κόκκινη κουκίδα, η οποία τοποθετείται από τους κατασκευαστές σε εκείνο το σημείο που το ελαστικό ελαφρώς προεξέχει, με αποτέλεσμα να μην έχει το σχήμα του τέλειου κύκλου. Μάλιστα σε αρκετές περιπτώσεις ανάλογη σήμανση φέρει και η ζάντα, υποδεικνύοντας το σημείο με το οποίο πρέπει να ευθυγραμμιστεί το ελαστικό.

Οι κόκκινες κουκίδες είναι εξαιρετικά σημαντικές κατά την τοποθέτηση των ελαστικών, καθώς επιτρέπουν στον τεχνίτη να «ζυγίσει» τον τροχό χρησιμοποιώντας τα λιγότερα δυνατά αντίβαρα.

Όπως είναι κατανοητό, αν δεν πραγματοποιηθεί η σωστή ζυγοστάθμιση είναι πιθανό προκληθούν κραδασμοί στους τροχούς, επηρεάζοντας την οδηγική άνεση και επιφέροντας μη φυσιολογική και πρόωρη φθορά του πέλματος του ελαστικού.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Επιπλέον, μπορεί να επηρεάσει τη συμπεριφορά του οχήματος, η οποία αναμφίβολα παρεμβαίνει στον έλεγχό του και ενέχει σοβαρούς κινδύνους για την ασφάλεια.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.