ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Τώρα αυτό για καλό το είπε ο Ιάπωνας; Άσε μας στο πόνο μας. «Μιλάνε οι χήρες, μιλάνε κι οι παντρεμένες»

Οδήγηση: Πώς μπορεί να «σπάσει» ο κινητήρας του αυτοκινήτου – Τι δεν πρέπει να κάνετε 

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί

Οδήγηση: Πώς μπορεί να «σπάσει» ο κινητήρας του αυτοκινήτου – Τι δεν πρέπει να κάνετε 

Ουκ ολίγα άτομα κάνουν λάθη κατά τη διάρκεια της οδήγησης, πολλά από τα οποία μπορεί καν να μην γνωρίζουν.

Τέτοιες οδηγικές συνήθειες, όταν επαναλαμβάνονται καθημερινά, οδηγούν συνήθως σε φθορές των οποίων η επισκευή μπορεί να στοιχίσει πολλά χρήματα στο συνεργείο. Ωστόσο γίνονται σπανιότερα και λάθη τα οποία δεν χρειάζεται να… επαναληφθούν.

Το βίντεο δείχνει την αποσυναρμολόγηση ενός 2λιτρου TDI κινητήρα που εξόπλιζε ένα Volkswagen Passat, από τους μηχανικούς που διατηρούν το κανάλι I Do Cars στο Youtube. Ο τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας CKRA απέδιδε 140 ίππους και 320 Nm ροπής όταν ήταν καινούργιος, ενώ συνδυαζόταν με ένα 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο.

Κατά την αποσυναρμολόγησή του, ο κινητήρας φαίνεται να είναι σε καλή κατάσταση, ωστόσο λίγο αργότερα γίνεται προφανές ότι ο στροφαλοφόρος άξονας έχει μπλοκαριστεί τελείως.

Η κυλινδροκεφαλή και οι εκκεντροφόροι δεν έχουν υποστεί ζημιά, τουλάχιστον εξωτερικά, γεγονός που υποδηλώνει ότι ο κινητήρας έχει συντηρηθεί καλά. Επίσης, το σύστημα χρονισμού εμφανίζεται εντελώς άθικτο. Ωστόσο όταν λίγο αργότερα οι μηχανικοί ξεβιδώνουν το κάρτερ, βρίσκουν τα απομεινάρια του πιστονιού και της μπιέλας στον τρίτο κύλινδρο.

Οι υπόλοιπες μπιέλες είναι επίσης λυγισμένες, και το ερώτημα είναι το τι μπορεί να προκάλεσε τέτοια ζημιά, καθώς δεν υπάρχουν ενδείξεις υπερθέρμανσης του κινητήρα ή εξάντλησης του λαδιού. Το χειρότερο σενάριο, σύμφωνα με τους μηχανικούς, είναι ένα λάθος του οδηγού κατά την αλλαγή ταχυτήτων.

Πιθανότατα, αντί να βάλει μεγαλύτερη ταχύτητα στο κιβώτιο, ο οδηγός έβαλε χαμηλότερη, κάτι που μάλλον συνέβη ενώ το όχημα κινούνταν με υψηλή ταχύτητα. Θα μπορούσε για παράδειγμα να έχει βάλει δευτέρα αντί για τετάρτη.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ru
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.