Βαριά πρόστιμα για τις εταιρείες οδικής βοήθειας προβλέπει νομοθετική πρωτοβουλία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, που φέρνει σημαντικές αλλαγές και στον ΚΟΚ.

Πιο συγκεκριμένα, στο άρθρο 23 ξεκαθαρίζεται ότι η επιχείρηση οδικής βοήθειας πρέπει να βρίσκεται σε διαρκή ετοιμότητα καθ’ όλη τη διάρκεια του 24ώρου και όλες τις ημέρες του χρόνου, ώστε να παρέχει άμεση και ποιοτική οδική βοήθεια οχημάτων, δηλαδή, άμεση ανταπόκριση με το κατάλληλο προσωπικό και όχημα εντός χρόνου που δεν μπορεί να υπερβαίνει τη 1 ώρα από την κλήση, εκτός εάν η επιχείρηση οδικής βοήθειας αποδεικνύει ότι η ανταπόκριση σε συντομότερο χρόνο δεν ήταν δυνατή για λόγους ανωτέρας βίας.

Σε περίπτωση, μάλιστα, περαιτέρω καθυστέρησης προβλέπονται σημαντικά πρόστιμα.

Ειδικότερα σύμφωνα με όσα αναγράφει το άρθρο 25 του νομοσχεδίου:

Για παράβαση της υποχρέωσης του άρθρου 2Α επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο χιλίων πεντακοσίων (1.500) ευρώ. Εάν η υπέρβαση του ανώτατου χρόνου ανταπόκρισης είναι μέχρι δεκαπέντε (15) λεπτά, επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο επτακοσίων (700) ευρώ.

Τα διοικητικά πρόστιμα που επιβάλλονται με απόφαση του περιφερειάρχη αποτελούν έσοδα της περιφέρειας. Τα διοικητικά πρόστιμα που επιβάλλονται από την Τράπεζα της Ελλάδος είναι έσοδα του κρατικού προϋπολογισμού. Τα πρόστιμα εισπράττονται κατά τον Κώδικα Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων [ν. 4978/2022, Α΄ 190)].

Με κοινή απόφαση των Υπουργών Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Οικονομικών και Υποδομών και Μεταφορών μπορούν να ρυθμίζονται ειδικά θέματα σχετικά με τη διαδικασία ελέγχου των ασφαλιστικών και των μη ασφαλιστικών επιχειρήσεων οδικής βοήθειας οχημάτων, την επιβολή και την είσπραξη των διοικητικών προστίμων».

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!