Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αναμφίβολα μπορούν να καλύψουν γρήγορα το 400άρι. Για όποιον όμως είναι σε θέση να αντιληφθεί πως το 0-100 km/h δεν αποτελεί το Α και το Ω, εύλογα δημιουργούνται προβληματισμοί ως προς το μέλλον των σπορ αυτοκινήτων.
Είναι ο θόρυβος ενός πολυκύλινδρου κινητήρα, η αίσθηση των αλλαγών ταχυτήτων, οι κραδασμοί, το συνολικό βάρος και τόσες άλλες παράμετροι που παίζουν ρόλο στη συνολική εμπειρία.
Για όλους αυτούς που τρέμουν στην ιδέα μίας αμιγώς ηλεκτρικής Ferrari, το αφεντικό της φίρμας Benedetto Vigna στέκεται καθησυχαστικός. Η πρώτη τέτοια Ferrari, που δεν θα διαθέτει κινητήρα εσωτερικής καύσης, αναμένεται να παρουσιαστεί το 2025, με τις παραδόσεις της να ακολουθούν ένα έτος μετά.
Παρόλα αυτά, θα πρόκειται για ένα αυτοκίνητο με χαρακτήρα, ικανό να προσφέρει μία «μοναδική οδηγική εμπειρία».
Ο επικεφαλής μάλιστα της Ferrari δεν δίστασε να χρησιμοποιήσει το παράδειγμα της Tesla, για την οποία αναγνώρισε πως ταρακούνησε για τα καλά τα νερά της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Τα μοντέλα της, ανέφερε, είναι καλά για να σε πηγαίνουν από το σημείο Α στο σημείο Β. Οι ιδιοκτήτες τέτοιων αυτοκινήτων δεν ενδιαφέρονται τόσο για τη φίρμα αλλά για να μετακινούνται.
Αντιθέτως, η ηλεκτρική Ferrari θα είναι το ίδιο συγκλονιστική όσο ένα ICE μοντέλο. «Οι οδηγικές συγκινήσεις αποτελούν ένα συνδυασμό παραγόντων: η διαμήκης επιτάχυνση, η πλευρική επιτάχυνση, ο ήχος, οι αλλαγές ταχυτήτων και η πέδηση. Αυτά δεν αλλάζουν εάν το σύστημα μετάδοσης κίνησης είναι ηλεκτρικό».
Σε ό,τι αφορά στην ηλεκτρική μετάβαση της φίρμας, σε τρία χρόνια από σήμερα, αναμένεται το 55% των πωλήσεων να αφορά υβριδικά μοντέλα, με ένα 5% BEV και ένα 40% συμβατικά ICE. Όσο περνούν τα χρόνια τα συμβατικά θα περιορίζονται, στο 20% μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Την ίδια στιγμή τα αμιγώς ηλεκτρικά θα ανέρχονται στο 40%. Μάλιστα οι ηλεκτροκινητήρες που θα φέρουν θα κατασκευάζονται από την ίδια την εταιρία.