ΚΛΕΙΣΙΜΟ
«Κοριτσάκι» ο Τριντό; Ε, ρε, τι έχει να γίνει έτσι και ασχοληθεί ο Έλον με την κυβέρνηση Μητσοτάκη...
prodeals

Οι κινέζοι στρέφονται στα υβριδικά για να αποφύγουν τους δασμούς της ΕΕ

Οι BYD, Geely και άλλες κινεζικές εταιρείες επενδύουν στα plug-in υβριδικά για να παρακάμψουν τους δασμούς της ΕΕ

Οι κινέζοι στρέφονται στα υβριδικά για να αποφύγουν τους δασμούς της ΕΕ

Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες αυξάνουν τις εξαγωγές υβριδικών οχημάτων στην Ευρώπη, παρουσιάζοντας ολοένα και περισσότερα μοντέλα που απευθύνονται στους Ευρωπαίους καταναλωτές. Η στρατηγική αυτή αναδεικνύει τα όρια του νέου δασμολογικού πλαισίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης, το οποίο στοχεύει στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Οι δασμοί της ΕΕ, που αγγίζουν έως και το 45,3% για εισαγωγές EV από την Κίνα, τέθηκαν σε ισχύ τον Οκτώβριο. Στόχος είναι η προστασία της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας από φθηνά εισαγόμενα αυτοκίνητα, αποτέλεσμα επιδοτήσεων από την κινεζική κυβέρνηση. Ωστόσο, τα υβριδικά αυτοκίνητα εξαιρούνται από το πλαίσιο αυτό, κάτι που οι κινεζικές εταιρείες εκμεταλλεύονται στο έπακρο.

Η BYD, η κορυφαία κινεζική κατασκευάστρια ηλεκτρικών αυτοκινήτων, παρουσίασε πρόσφατα το πρώτο plug-in υβριδικό της μοντέλο για την Ευρώπη, το Seal U DM-i. Παράλληλα, εξετάζει την παραγωγή τόσο ηλεκτρικών όσο και υβριδικών οχημάτων στο νέο της εργοστάσιο στην Ουγγαρία.

Η Geely, η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας, εισήγαγε και αυτή στην Ευρώπη ένα νέο plug-in υβριδικό μέσω της μάρκας Lynk & CO, ενώ η SAIC, γνωστή για τη μάρκα MG, σχεδιάζει ποικιλία υβριδικών και ηλεκτρικών μοντέλων για την ευρωπαϊκή αγορά.

Αύξηση στις εξαγωγές υβριδικών
Τα υβριδικά γίνονται όλο και πιο δημοφιλή στους Ευρωπαίους καταναλωτές ως μια πιο προσιτή επιλογή σε σχέση με τα ηλεκτρικά. Σύμφωνα με την Ένωση Επιβατικών Αυτοκινήτων Κίνας, οι εξαγωγές υβριδικών στην Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 20% το 2023 και αναμένεται περαιτέρω άνοδος το 2024.

Από τον Ιούλιο έως τον Οκτώβριο του 2023, οι εξαγωγές υβριδικών τριπλασιάστηκαν σε 65.800 μονάδες σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Αυτή η τάση δείχνει τη στροφή της Κίνας στα υβριδικά για την κάλυψη της πλεονάζουσας παραγωγικής ικανότητάς της και την εξαγωγική της στρατηγική, καθώς η αμερικανική και καναδική αγορά είναι πρακτικά απροσπέλαστες λόγω δασμών 100%.

Η ενίσχυση των εξαγωγών κινεζικών υβριδικών στην Ευρώπη αναμένεται να αυξήσει τον ανταγωνισμό στην αγορά, όπου κυριαρχούν μέχρι σήμερα ευρωπαϊκές και ιαπωνικές εταιρείες. Οι κινεζικές μάρκες προσφέρουν πιο προσιτές επιλογές, όπως το BYD Qin Plus, το οποίο σε πιθανή τιμή €20.000 θα μπορούσε να προκαλέσει αναταράξεις στην αγορά.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Ωστόσο, οι Κινέζοι κατασκευαστές εμφανίζονται προσεκτικοί, αποφεύγοντας κινήσεις που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε νέους δασμούς από την ΕΕ.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.