Ο στόλος που παρέχεται από την Toyota προορίζεται να εξασφαλίσει τη μεταφορά των αθλητών, αλλά και να επιτρέψει σε όλους τους εμπλεκόμενους με τη διοργάνωσης να μετακινηθούν, δηλαδή περίπου 200.000 άτομα, είτε είναι μέλη της COJOP, της ΔΟΕ (Διεθνής Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή Επιτροπή), ομοσπονδίες , αλλά και χορηγοί για παράδειγμα.

Όπως αναφέρει ο Ιάπωνας κατασκευαστής, «συνολικά, περισσότερα από 2.650 οχήματα από τον όμιλο Toyota θα χρησιμοποιηθούν κατά τη διάρκεια των Αγώνων Παρίσι 2024, περιλαμβανομένων 150 με προδιαγραφές μεταφοράς αναπηρικών αμαξιδίων».

«Περίπου το 60% του στόλου είναι ηλεκτρικά» και περιλαμβάνουν Toyota bZ4X, Proace και Proace Verso, το ηλεκτρικό BEV, Lexus RZ, καθώς και 500 ηλεκτρικά με κυψέλη καυσίμου (FCEV), δηλαδή Toyota Mirai. Επιπλέον, προκειμένου να εγγυηθεί «κινητικότητα για όλους, η Toyota σχεδιάζει επίσης 700 μεμονωμένα προϊόντα κινητικότητας «last mile», συμπεριλαμβανομένων των C+walk S (έκδοση με κάθισμα), C+walk T (έκδοση για όρθιους), μηχανοκίνητους τρότροχα, 250 APM (Accessible People Mover), καθώς και 150 Toyota Proace προσβάσιμα σε αναπηρικά αμαξίδια, στα οποία θα προστεθούν και άλλες λύσεις μετακίνησης», διευκρινίζει ο Ιάπωνας κατασκευαστής.

Επιπλέον, τα διαπιστευμένα άτομα θα έχουν μια αποκλειστική εφαρμογή που ονομάζεται «Paris 2024 – Transport Accred App», λαμβάνοντας ιδιαίτερα υπόψη τις ολυμπιακές λωρίδες που έχουν δημιουργηθεί σε μεγάλους δρόμους, κλειστούς δρόμους, καθώς και επίσημα σημεία ενδιαφέροντος για τους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Αυτή η εφαρμογή θα τους επιτρέψει επίσης να συνδυάσουν διαφορετικούς τρόπους ταξιδιού. Επιπλέον, θα χρησιμοποιηθεί για τη διαχείριση στόλου, αλλά και για την οργάνωση των επαναφορτίσεων από τους οδηγούς. Συγκεκριμένα, θα μπορούν να ανεφοδιάζονται με ηλεκτρικό ρεύμα σε αρκετές δεσμευμένες θέσεις στάθμευσης, το μεγαλύτερο από τα οποία βρίσκεται κοντά στην Porte d’Auteuil, που βρίσκεται στα δυτικά του Παρισιού.

Στο πλαίσιο της μεταφοράς επισκεπτών κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού 2024, η Toyota προμήθευσε επίσης ηλεκτρικούς κινητήρες, μπαταρίες και μονάδες κυψέλης καυσίμου για τη μετατροπή δέκα μεταχειρισμένων λεωφορείων ντίζελ Iveco.

Η εγκατάσταση αυτού του κιτ μετασκευής έγινε από τον γαλλικό βιομηχανικό όμιλο GCK, ειδικό μεταξύ άλλων, στη μετατροπή θερμικών οχημάτων σε ηλεκτρικά ή ηλεκτρικά υδρογόνου.

Στο τέλος των ΟΑ, τα λεωφορεία αυτά θα πουληθούν στη μεταφορική εταιρεία B.E. Green, που ειδικεύεται στην οικολογική μετακίνηση.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!