ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας με τα ακόμα πιο φαιδρά media γράφτηκε κι αυτό: «Αδειάζουν τα ράφια στα αμερικανικά σούπερ μάρκετ»!

Πάει για το 2026 η πρεμιέρα του μικρού Toyota Land Cruiser

Ούτε φέτος θα δούμε το μικρό Land Cruiser μιας και οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν πως θα παρουσιαστεί το 2026

Πάει για το 2026 η πρεμιέρα του μικρού Toyota Land Cruiser

Η πρεμιέρα του μικρού Toyota Land Cruiser εξελίσσεται σε σίριαλ! Οι πρώτες πληροφορίες έλεγαν πως θα το δούμε το φθινόπωρο του 2024. Μετά μάθαμε πως θα το δούμε στα τέλη του 2025. Για να έρθουμε στο σήμερα και στο ρεπορτάζ από την Ιαπωνία που κάνει λόγο για το 2026.

Η Toyota προετοιμάζεται να εμπλουτίσει την γκάμα του Land Cruiser με ένα νέο, κόμπακτ μοντέλο που θα φέρει τη σκληροτράχηλη κληρονομιά της μάρκας σε ένα πιο προσιτό και ευέλικτο πακέτο. Ωστόσο, σύμφωνα με πρόσφατες αναφορές από τη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, η πρεμιέρα του πολυαναμενόμενου Toyota Land Cruiser FJ (δεν είμαστε σίγουροι αν θα ονομαστεί έτσι τελικά) αναβάλλεται για τις αρχές του 2026.

Η καθυστέρηση αυτή αποδίδεται σε προβλήματα παραγωγής που αντιμετωπίζει η Toyota με το μεγαλύτερο Land Cruiser 250 αλλά και σε κάποια διαδικαστικά ζητήματα που αφορούν την πιστοποίησή του.

Το επερχόμενο μοντέλο, αναμένεται να είναι το μικρότερο μέλος της οικογένειας Land Cruiser, διατηρώντας όμως τον off-road χαρακτήρα που καθιέρωσε το Land Cruiser ως ένα από τα πιο ικανά εκτός δρόμου αυτοκίνητα παγκοσμίως.

Αντλώντας έμπνευση από το πρωτότυπο Toyota Compact Cruiser EV του 2021, το νέο μοντέλο θα διαθέτει τετραγωνισμένο αμάξωμα με έντονες γραμμές, μεγάλη απόσταση από το έδαφος και τον εφεδρικό τροχό τοποθετημένο στην πίσω πόρτα, στα πρότυπα των κλασικών off-roader.

Σύμφωνα με την μέχρι τώρα πληροφόρηση, οι διαστάσεις του, με 4,5 m μήκος, 1,83 m πλάτος και 1,85 m ύψος και μεταξόνιο 2.75 θα το τοποθετήσουν την κατηγορία των C-SUV. Και σε αντίθεση με τα αυτοκίνητα της κλάσης που στηρίζονται σε αυτοφερόμενο πλαίσιο, το Land Cruiser FJ θα διαθέτει σασί τύπου σκάλας, διατηρώντας τον ανθεκτικό χαρακτήρα που απαιτεί η off-road κληρονομία του.

Αντί για την προηγμένη TNGA-F πλατφόρμα που χρησιμοποιούν τα μεγαλύτερα Land Cruiser 250 και 300, η Toyota θα βασίσει το νέο της μοντέλο στην πλατφόρμα IMV 0. Αυτή η επιλογή θα επιτρέψει στην Toyota να διατηρήσει το κόστος του αυτοκινήτου χαμηλά, χωρίς να κάνει εκπτώσεις στις δυνατότητές του.

Διαβάστε τη συνέχεια στο drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ru
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.