Ακριβώς όπως και με τη Zonda, θα συνεχίσουν να κατασκευάζονται ειδικές εκδόσεις της Pagani Huayra όσο υπάρχουν πελάτες με καλό γούστο και γεμάτα πορτοφόλια.
Μαζί με τις Codalunga, Imola και Huayra R, τώρα μια χειροκίνητη Pagani Huayra θα κάνει το ντεμπούτο της στο φετινό Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood. Σωστά, καλά διαβάσατε, αυτή είναι η πρώτη Pagani Huayra με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Και τελευταία.
Η πλήρης ονομασία είναι Pagani Huayra Epitome — η επιτομή δηλαδή της γκάμας του κεντρομήχανου hypercar. Παραγγέλθηκε από έναν εξαιρετικά ευκατάστατο πελάτη που ήθελε όσο τίποτα άλλο να αλλάζει μόνο του ταχύτητες στην Huayra του.
Με επτά σχέσεις, το σασμάν προέρχεται από την Xtrac και χρησιμοποιεί τον «τελευταίας τεχνολογίας 3δισκο συμπλέκτη για καλύτερη μετάδοση της ροπής». Ένα πανέμορφο λινκάζ από αλουμίνιο τραβάει τα βλέμματα, όπως ακριβώς και στην Utopia.
Και δε μιλάμε για μικρή ροπή. Ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος V12 των 6,0 lt της Mercedes-AMG αποδίδει 864 ίππους και 1.100 Nm, ενώ στροφάρει έως τις 6.700 rpm.
Η Huayra Epitome έχει την ίδια ισχύ με την Utopia, επιτρέποντάς της να επιτύχει τελική ταχύτητα 350 km/h. Εξάτμιση από τιτάνιο κι αεροδυναμικά βοηθήματα στο πίσω μέρος αυξάνουν την ηχητική απόλαυση και το downforce αντίστοιχα.
Η ανάρτηση είναι πιο σκληρή από της απλής Huayra, ώστε η Epitome να προσφέρει την επιτομή της οδικής συμπεριφοράς, λέει ο Pagani.
Για εκείνες τις στιγμές όμως που ο κάτοχος θα θέλει να βολτάρει νωχελικά στο Μονακό, υπάρχει μια νέα επιλογή «Super Soft» που μαλακώνει την απόσβεση. Απενεργοποιείται αυτόματα στα 150 km/h.
Το αυτοκίνητο κατασκευάστηκε από το τμήμα ειδικών παραγγελιών Grandi Complicazioni της Pagani και χρειάστηκε εννέα μήνες για να σχεδιαστεί κι άλλους 10 μήνες για να ολοκληρωθεί.
Αλλά αν θέλετε κι εσείς μια Epitome, ατυχήσατε. Αυτή θα είναι η μοναδική Huayra στο είδος της.