Έχουν περάσει 20 χρόνια από την παρουσίαση της πρώτης γενιάς της BMW 1 Series και σήμερα, ένας από τους πλέον εξέχοντες εκπροσώπους της premium κόμπακτ κατηγορίας πέρασε αισίως στην τέταρτη γενιά του. Μια γενιά πιο ώριμη, δυναμική και καλά εξοπλισμένη από ποτέ.
Πρόκειται αναμφίβολα για την παρουσίαση ενός σημαντικού μοντέλο για το Μόναχο, με τη χώρα μας να γίνεται η τρίτη χώρα παγκοσμίως στην οποία αποκαλύπτεται, τέσσερις μήνες πριν από το επίσημο λανσάρισμά της. Η νέα γενιά της 1 Series ξεχωρίζει το δίχως άλλο για την πιο αιχμηρή και επιθετική σχεδίαση.
Στο εμπρός μέρος, οι στάνταρ LED προβολείς αλλά και η νέα σχεδίαση της μάσκας, με τα γνωστά πλέον νεφρά της BMW μαγνητίζουν τα βλέμματα, τη στιγμή που το εμπρός μέρος ευρύτερα μοιάζει να είναι πιο κοντά στον δρόμο, χαρίζοντας ένα πιο σπορτίφ περιτύλιγμα στο μοντέλο η κατασκευή του οποίου θα πραγματοποιηθεί στο εργοστάσιο του BMW Group στη Λειψία.
Στο κομμάτι των διαστάσεων, η νέα γενιά της BMW 1 Series έχει μεγαλώσει κατά τι, με το μήκος να έχει αυξηθεί κατά 4,2 πόντους (4,36 m), το πλάτος να παραμένει στα 1,8 m, το ύψος να έχει κερδίσει επιπλέον 2,5 πόντους (1,45 m) και το μεταξόνιο να ανέρχεται στα 2,67 m.
Στο εσωτερικό, βλέπουμε πως έχει εφαρμοστεί η νέα φιλοσοφία της BMW, με τους φυσικούς διακόπτες σιγά σιγά να εκλείπουν και να δίνουν τη θέση τους σε ένα πλήρως ψηφιακό περιβάλλον. Έτσι, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του το κυρτό πάνελ της γερμανικής φίρμας, με έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25” και μια οθόνη 10,7” για το σύστημα infotainment.
Η τελευταία μάλιστα είναι στραμμένη προς τον οδηγό για ακόμα πιο εύκολο χειρισμό, καθώς οι βασικές λειτουργίες, όπως ο κλιματισμός είναι πλέον ενσωματωμένες σε αυτή. Νέο είναι και το BMW iDrive, με τη λειτουργία QuickSelect να προσφέρει ευκολότερη πλοήγηση στο μενού της κεντρικής οθόνης.
Στο οδηγικό κομμάτι τώρα, σύμφωνα με όσα ανακοινώνει η εταιρεία, αυξημένη ακαμψία της δομής του αμαξώματος και της σύνδεσης του πλαισίου ενισχύουν ακόμα περισσότερο την ευελιξία, την ευστάθεια και το σύστημα διεύθυνσης, ακόμη και όταν το αυτοκίνητο οδηγείται υπό πίεση σε στριφτερές διαδρομές.
Στο πλαίσιο της δημοσιογραφικής παρουσίασης, η BMW Hellas γνωστοποίησε και την τιμή των διαφορετικών εκδόσεων, έχοντας εξασφαλίσει μια ευρεία γκάμα κινητήρων, που εκτός των άλλων περιλαμβάνουν και ντίζελ. Όπως άλλωστε μας είπαν οι άνθρωποι της εταιρείας συνομιλώντας μαζί τους, η νέα BMW 1 Series είναι το αυτοκίνητο εκείνο με το οποίο η μάρκα θέλει να προσεγγίσει κοινό το οποίο θα έρθει και θα παραμείνει σε αυτή.
Στη βάση της γκάμα τοποθετείται η 120, με έναν 1.500άρη κινητήρα mild hybrid που αποδίδει 170 ίππους και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο. Οι επιδόσεις της είναι σβέλτες, με το 0-100 km/h να ολοκληρώνεται σε 7,8”. Όσο για την τιμή της; Με τον υπερπλήρη βασικό εξοπλισμό, διαμορφώνεται στις €28.960.
Εν συνεχεία, έχουμε την έκδοση 120d, με τον δίλιτρο κινητήρα ντίζελ των 163 ίππων, η οποία κοστίζει €35.960. Στην κορυφή της γκάμας, ο ενδιαφερόμενος θα συναντήσει την έκδοση Μ135 xDrive. Κάτω από το καπό της βρίσκεται ο δίλιτρος M TwinPower Turbo, συνολικής απόδοσης 300 ίππων.
Η κορυφαία και πιο σκληροπυρηνική έκδοση της γκάμας διαθέτει στάνταρ το προσαρμοζόμενο πλαίσιο Adaptive M Chassis με σπορ σύστημα διεύθυνσης και έξυπνο σύστημα τετρακίνησης, φτάνοντας από στάση στα πρώτα 100 km/h σε 4,9”. Με την τιμή της να διαμορφώνεται στις €55.200.
Τον Νοέμβριο, την γκάμα θα πλαισιώσει η 4κυλινδρη έκδοση 123 xDrive, την τιμή της οποίας θα μάθουμε εν καιρώ. Αξίζει επίσης να αναφέρουμε, πως η BMW Hellas προφέρει χρηματοδοτικό πρόγραμμα με μηνιαία δόση από €229.
Τέλος, η BMW, το Σαββατοκύριακο 15-16 Ιουνίου διοργανώνει στο Anassa City Events τον θεσμό του Joyland. Τη μεγάλη γιορτή της BMW, μέσα από την οποία οι φίλοι της μάρκας μπορούν να γνωρίσουν τα μοντέλα της βαυαρικής φίρμας, να μάθουν πληροφορίες για αυτά, να τα οδηγήσουν και να συμμετέχουν στις γεμάτες εκπλήξεις δράσεις της BMW.
Ακολουθεί πίνακας με τις τιμές της νέας BMW 1 Series στην ελληνική αγορά:
ΕΚΔΟΣΗ / ΤΙΜΗ
BMW 1 Series 120 / €28.960
BMW 1 Series 120d / €35.960
BMW 1 Series M135 xDrive / €55.200
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.