Ήταν τέλη Γενάρη όταν η ηλεκτρική Porsche Macan αποκαλύφθηκε στο παγκόσμιο κοινό της, θέτοντας νέα πρότυπα στην κατηγορία των premium ηλεκτρικών SUV. Πλέον έφτασε η ώρα για την επίσημη παρουσίαση της και στην Ελλάδα.
Από το 2014, όταν και πρωτοκυκλοφόρησε, η Porsche Macan έθεσε ως στόχο να αποτελέσει μια πιο προσιτή επιλογή στην κατηγορία των SUV σε σχέση με την Cayenne, διατηρώντας ωστόσο τις επιδόσεις και την πολυτέλεια που χαρακτηρίζουν τη μάρκα. Το όνομα «Macan» άλλωστε προέρχεται από την ινδονησιακή λέξη για την «τίγρη», υποδεικνύοντας τη δυναμική και σπορ φύση του αυτοκινήτου.
Με τα εμπορικά αποτελέσματα να δείχνουν πως το μοντέλο της γερμανικής φίρμας έκανε γκελ στο καταναλωτικό κοινό, μετρώντας 45.000 πωλήσεις από τον κιόλας χρόνο της κυκλοφορίας του. Δέκα χρόνια αργότερα, είναι δεδομένο πως η αυτοκινητοβιομηχανία ευρύτερα, εξελίσσεται. Με την Porsche να έχει αποδείξει πως δεν φοβάται τις αλλαγές, παρουσιάζοντας την Taycan, το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο το 2019. Με τη Macan να παίρνει πλέον τη σκυτάλη, ασπαζόμενη τον εξηλεκτρισμό.
Με τη νέα Macan άλλωστε, η εταιρεία από τη Στουτγάρδη όχι μόνο αναδεικνύει τη δύναμη της εξέλιξης αλλά ενσωματώνει την αλλαγή που κάνει την υφή της Porsche ακόμα πιο δυνατή. Με τους Γερμανούς να τονίζουν πως ηλεκτροκίνηση δεν σημαίνει συμβιβασμός. To πολυτελές γερμανικό SUV που πατά πάνω στην πλατφόρμα Premium Platform Electric (PPE) στην εξέλιξη της οποίας συμμετείχαν από κοινού Porsche και Audi.
H συγκεκριμένη αρχιτεκτονική, σύμφωνα με τους δημιουργούς της δίνει έμφαση στην άνεση, προσφέροντας μεγάλα περιθώρια διαφοροποιήσεων ως προς το μήκος του μεταξονίου, το πλάτος των μετατροχίων και την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος.
Συν τοις άλλοις, η εξελιγμένη αυτή πλατφόρμα ενδείκνυται για τη δημιουργία μίας ευρείας γκάμας εκδόσεων, με κίνηση είτε στους πίσω είτε σε όλους τους τροχούς. Οι δυνατότητές της όμως δεν σταματούν εδώ, μιας και δύναται να υποστηρίξει τεχνολογία 800V. Η ισχύς φόρτισης DC φτάνει τα 270 kW, επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να φορτίσει από το 10-80% σε μόλις 21 λεπτά.
Εξωτερικά, η Macan ακολουθεί τη σύγχρονη σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρείας. Τα φώτα ημέρας είναι ενσωματωμένα στα φτερά, ενώ τα παράθυρα δεν έχουν πλαίσιο, όπως ακριβώς συμβαίνει και στο έτερο ηλεκτρικό τέκνο της εταιρείας, την Taycan. Γενικότερα οι γραμμές της θυμίζουν εκείνες ενός κουπέ αμαξώματος, εξευγενισμένες και συμβατές με ένα σύγχρονο και πληθωρικό ηλεκτρικό SUV. Όπως μας είπαν άλλωστε και οι άνθρωποι της Porsche, στόχος της Macan είναι να δημιουργήσει έντονα συναισθήματα.
Για να εξασφαλιστεί η καλύτερη οδική συμπεριφορά, η Porsche έχει φροντίσει να εξοπλίσει την Macan με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ για την αερανάρτηση (προαιρετικός εξοπλισμός στην Macan ), τετρακίνηση, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο Porsche Traction Management, Porsche Torque Vectoring Plus αλλά και ενεργητική τετραδιεύθυνση. Δεν θα μπορούσε να συμβαίνει διαφορετικά άλλωστε, καθώς η «νέα Porsche Macan εκφράζει την απόλυτη ισορροπία δύναμης, αντοχής και αποδοτικότητας».
Διαβάστε περισσότερα για τη νέα Porsche Macan στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.