Χωρίς αμφιβολία, το Toyota C-HR από την πρώτη του γενιά ήταν ένα μοντέλο μπροστά από την εποχή του. Η δημοσιογραφική ομάδα του DRIVE βρίσκεται στην Ibiza στα πλαίσια της επίσημης παρουσίασής του και σε λίγες ώρες μεταφέρει την οδηγική της εμπειρία.
Μέχρι τότε όμως θα προχωρήσουμε σε μία μίνι προεπισκόπηση του μοντέλου.
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Το C-HR (Coupe High Rider) εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 2016, ως ένα στοίχημα για την εταιρεία.
Η εντυπωσιακή σχεδίασή του, η αξιοπιστία της Toyota, οι τεχνολογίες αλλά και ασυναγώνιστή οικονομία του στο καύσιμο το διατήρησαν στην αγορά (με ένα μικρό facelift) για επτά συναπτά έτη.
Αφού ο «ασθενής» όχι μόνο έζησε αλλά και βασίλεψε, ήρθε η ώρα της δεύτερης γενιάς του, μιας γενιάς που κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας στην Τουρκία, φέρνοντάς το έτσι ακόμα πιο κοντά στον Ευρωπαίο καταναλωτή.
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.