H νέα BMW M3 CS είναι ακόμα πιο σκληροπυρηνική σε χαρακτήρα, ελαφρύτερη και με αυξημένη ισχύ. Στόχος της δεν είναι άλλος από το να αναγνωριστεί ως το απόλυτο σεντάν.
Κάτω από το καπό της βρίσκεται ο γνωστός S58 3λιτρος twin-turbo κινητήρας του οποίου η ισχύ έχει αυξηθεί στους 550 PS και τα 650 Nm ροπής, νούμερα αντίστοιχα με της M4 CSL.
Σε αντίθεση όμως με την τελευταία, η ισχύς περνάει στους τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων και του συστήματος τετρακίνησης M xDrive. Θυμίζουμε ότι το τελευταίο, εάν το επιθυμεί ο οδηγός μπορεί να στείλει και τους 550 PS αποκλειστικά στον πίσω άξονα.
Ως αποτέλεσμα, το σπριντ για τα 100 km/h από στάση ολοκληρώνεται σε μόλις 3,4″, τα 200 km/h έρχονται σε 11,1″ και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 302 km/h.
Παράλληλα, το καπό, το splitter εμπρός, οι εισαγωγές αέρα, τα καλύμματα των καθρεπτών, ο διαχύτης, η μικρή αεροτομή στο πίσω μέρος και η οροφή είναι κατασκευασμένα από CFRP, ενώ το πίσω σιλανσιέ είναι από τιτάνιο. Χάρη στη δίαιτα αυτή, η νέα BMW M3 CS είναι 20 kg ελαφρύτερη από την M3 Competition.
Εξωτερικά, η M3 CS διαθέτει έντονα αεροδυναμικά βοηθήματα, ακόμη πιο επιθετική σχεδίαση από τη συμβατική M3, με το χαρακτηριστικό kidney grille και την επιγραφή της να είναι διακοσμημένα από κόκκινο σιρίτι.
Στο εσωτερικό, εξοπλίζεται με M Carbon μπάκετ καθίσματα, κοσμείται με λεπτομέρειες από ανθρακόνημα και το τιμόνι είναι ντυμένο με δέρμα Alcantara, ενώ στην κεντρική κονσόλα δεσπόζει η επιγραφή «CS».
Eπιπλέον, υιοθετεί στο ταμπλό το BMW Curved Display που αποτελείται από μια οθόνη διαγωνίου 12,3″ για τον πίνακα οργάνων και μια οθόνη 14,9″ για το infotainment.
Τέλος, όπως είναι φυσικό η BMW δεν περιορίστηκε στις κοσμητικές επεμβάσεις και στην αυξημένη ισχύ για τη νέα M3 CS. Η γωνία κάμπερ, οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, οι αντιστρεπτικές και το σύστημα διεύθυνσης έχουν αναθεωρηθεί, ενώ οι ζάντες 19″ εμπρός και 20″ πίσω συνδυάζονται με ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2.
H παραγωγή της νέας BMW M3 CS θα είναι περιορισμένη αν και μέχρι στιγμής δεν γνωρίζουμε τον αριθμό των αυτοκινήτων που θα κατασκευαστούν. Το λανσάρισμα της στις αγορές της Ευρώπης θα πραγματοποιηθεί μέσα στο 2ο τρίμηνο του έτους.