Το Toyota C-HR είναι ένα µοντέλο που οι ανταγωνιστές του στα υβριδικά SUV λατρεύουν να το µισούν και εκείνο να το χαίρεται.
Κάτι που έχει καταφέρει πηγαίνοντας κόντρα στα ειωθότα και φυσικά με τον άσσο της χαµηλής κατανάλωσης κρυµµένο στο µανίκι του.
Προφανώς η Toyota απολαµβάνει πλέον τους καρπούς της επιµονής στο υβριδικό σύστηµα, σηµειώνοντας επιτυχία σε όλες τις κατηγορίες όπου έχει παρουσία.
Μιλάµε για µια επιτυχία που οι ανταγωνιστές είτε απλώς συνεχίζουν να ζηλεύουν είτε ανταγωνίζονται µε τη δική τους αντίστοιχη πρόταση.
Μια τέτοια πρόταση είναι η δεύτερη γενιά του Kia Niro που επενδύει δυνατά στον εξηλεκτρισµό. Δεν διαθέτει καµία συµβατική έκδοση παρά µόνον εξηλεκτρισµένες (HEV, PHEV και ηλεκτρική), σε µια γκάµα λίγο µεγαλύτερη από εκείνη του C-HR µε τις δύο υβριδικές εκδοχές των 1,8 και 2,0 lt.
Βέβαια, η Kia και το Niro δεν ανακάλυψαν τώρα την υβριδική τεχνολογία. Όµως τώρα είναι που το µοντέλο µπαίνει µε αξιώσεις στο παιχνίδι και σε όλες τις αγορές. Σε ένα παιχνίδι όπου έχουν κάνει την εµφάνισή τους και άλλες ηχηρές προτάσεις, όπως το Honda HR-V, το Νissan
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr