Oι μηχανικοί της Lotus τον υπερκύβισαν στα 3,6 lt και του πρόσθεσαν δύο τούρμπο Τ25 της Garrett. Με πίεση 0,7 bar από τις 1.500 rpm μόλις, απέδιδε 381 ίππους και 568 Nm,. Μπορούσε να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 5,2”, τιμή εντυπωσιακή πριν 35 χρόνια για οικογενειακό μοντέλο. Όπως και η τελική των 285 km/h.
Ελαφρωμένες και σφυρήλατες μπιέλες, πιστόνια και στρόφαλος σε σχέδιο της Lotus και κατασκευή της Mahle, καθώς και ροϊκή εξέλιξη στην κυλινδροκεφαλή υπόσχονταν ευστροφία, αντοχή και σπορ χαρακτήρα.
Το κιβώτιο ήταν 6άρι χειροκίνητο της ZF, από την Corvette ZR-1 της εποχής και τα φρένα της AP Racing διαμέτρου 328 mm εμπρός και 300 πίσω.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο κινητήρας ήταν πιο ισχυρός από τον LT5 V8 της C4 Corvette ZR-1 της εποχής. Άλλο ένα αριστούργημα που αναπτύχθηκε από τη Lotus.
Κατασκευασμένο από το 1990 έως το 1992 σε μόνο 950 μονάδες, το Opel Lotus Omega ήταν διαθέσιμο μόνο σε Imperial Green. Αν και είναι αρκετά σκούρο, ώστε να το μπερδεύουμε με μαύρο.
Subaru Impreza 22B STi
Το πιο ποθητό STi και αναμφισβήτητα η πιο περιζήτητη έκδοση είναι το 22B. Παρουσιάστηκε το 1998 για να γιορτάσει την 40ή επέτειο της εταιρείας και τον τρίτο συνεχόμενο τίτλο κατασκευαστή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι.
Βασισμένη στο δίθυρο πλαίσιο του WRX Type R, η επική ειδική έκδοση έλαβε ένα επιθετικό body-kit. Εμπνευσμένο από το αγωνιστικό αυτοκίνητο και σχεδιασμένο από τον θρυλικό Peter Stevens.
Διαβάστε τη συνέχεια στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.