Η Peugeot παρουσιάζει το 208 Racing, προσφέροντας μια πιο προσιτή ευκαιρία εισόδου στον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Κατασκευασμένο για το FR6 Trophy, διαθέτει χαμηλό βάρος κι ανάρτηση στημένη για ράλι.
Το 208 Racing χρησιμοποιεί έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,2 lt απόδοσης 145 ίππων και ζυγίζει μόλις 1.050 kg, φέρνοντας κάτι από τις οδηγικές αξίες των Peugeot του παρελθόντος: Των 205 και 106 Rallye. Δυστυχώς, η γαλλική εταιρεία αρνείται πεισματικά να επαναφέρει τα εμβληματικά σήματα GTI και Rallye στα νέα της μοντέλα, ίσως τα κρατά για κάποια αντίστοιχη έκδοση δρόμου.
Αν και θα θέλαμε να δούμε το 208 Racing σε έκδοση παραγωγής, προορίζεται αποκλειστικά για το FR6 Trophy. Το νέο πρωτάθλημα, που διοργανώνεται από την Fédération Française du Sport Automobile (FFSA), θα είναι μέρος του πρωταθλήματος Ράλι Γαλλίας που ξεκινά το 2025, με τον Όμιλο Stellantis να είναι ο πρώτος κατασκευαστής που συμμετάσχει.
Το αγωνιστικό αυτοκίνητο βασίζεται στο ανανεωμένο Peugeot 208 και προσθέτει ένα σετ λευκών ατσάλινων ζαντών σε λευκό αμάξωμα με πράσινες πινελιές. Οι συνειρμοί με το παρελθόν είναι πολύ έντονοι. Αλλά και με την ειδική έκδοση που δημιούργησε ένας Ελβετός αντιπρόσωπος.
Για την εξέλιξη του 208 Racing, η Stellantis Motorsport χρησιμοποίησε την τεχνογνωσία της από το Peugeot 208 Rally4, το Citroën C3 Rally2 και το 208 Racing Cup. Μπορεί να υπολείπεται κατά 67 ίππους από το 208 Rally4, ωστόσο συνεπικουρείται από το χαμηλό βάρος των 1.050 kg.
Η κίνηση γίνεται από τους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων σφιχτής κλιμάκωσης. Ο κινητήρας λειτουργεί αποκλειστικά με καύσιμο υπεραιθανόλης-Ε85, το οποίο λέγεται ότι μειώνει τις εκπομπές CO2 κατά περίπου 30% σε σύγκριση με τη βενζίνη.
Το 208 Racing κοστίζει €38.900 προ φόρων, το οποίο είναι πολύ φθηνότερο από το 208 Rally4. Ο Stellantis έχει ήδη αρχίσει να δέχεται παραγγελίες κι αναμένεται να ξεκινήσει τις παραδόσεις τον Φεβρουάριο του 2025.
Δυστυχώς, δεν σκοπεύει να προσφέρει μια έκδοση δρόμου. Εξάλλου, η κατηγορία των καυτών hot hatch έχει σχεδόν εκλείψει, με αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες να αποχωρούν τα τελευταία χρόνια.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.