
Όπως και με την ταχύτητα φόρτισης, η απόδοση των κινεζικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχει συχνά δεχτεί κριτική.
Όμως όσον αφορά τη φόρτιση, το θέμα θεωρείται πλέον λυμένο. Οι στόχοι, που μέχρι πρόσφατα φαίνονταν μη ρεαλιστικοί, πλέον επιτυγχάνονται ή και ξεπερνιούνται. Όμως, με λιγότερο θόρυβο, οι Κινέζοι κατασκευαστές βελτιώνουν και την απόδοση των αυτοκινήτων τους. Για παράδειγμα, είδαμε το Xpeng P7+ να ανακοινώνει αυτονομία 615 km σύμφωνα με τον κύκλο CLTC, δηλαδή πάνω από 500 km κατά WLTP, με μπαταρία μόλις 60,7 kWh.
Από την πλευρά της, η SAIC επέλεξε μια επίδειξη σε πραγματικές συνθήκες χρήσης για τη νέα της ηλεκτρική μπερλίνα της, το Roewe D6. Πρόκειται για ένα σχετικά άγνωστο μοντέλο, βασισμένο στην τελευταία πλατφόρμα του ομίλου, Nebula. Μοντέλο που προσώρας κάνει καριέρα αποκλειστικά στην κινεζική αγορά, αλλά που ίσως αρχίσει να μας ενδιαφέρει και στην Ευρώπη μέσα στους επόμενους μήνες.
Μάλιστα, το ανανεωμένο MG5 θα μπορούσε να είναι αρκετά κοντά σε αυτήν την μπερλίνα που μετρά σε μήκος τα 4,79 m και δηλώνει αυτονομία 520 km στον επιεική κινεζικό κύκλο CLTC (πάνω από 400 km σε WLTP) με μπαταρία καθαρής χωρητικότητας 53,9 kWh.
Έτσι, ένα Roewe D6 ξεκίνησε από την πρωτεύουσα του Θιβέτ, Lhassa, για να φτάσει στο Xining, την πρωτεύουσα της επαρχίας Qinghai. Το D6 διένυσε 1959,9 km. σε πέντε ημέρες, σε μέσο υψόμετρο 4.000 m (!) στον πιο ψηλό αυτοκινητόδρομο του κόσμου, που περιλαμβάνει το πέρασμα Tanggula στα 5.321 m.
Όλα αυτά κάτω από καιρικές συνθήκες όχι ιδιαίτερα φιλικές για την κινεζική ηλεκτρική μπερλίνα, με χιονοθύελλες και θερμοκρασία έως και -12 °C.
Ωστόσο, το αποτέλεσμα εντυπωσιάζει με μέση κατανάλωση 9,125 kWh/100 km. Επίδοση που χάρισε στο Roewe D6 μια θέση στο διάσημο βιβλίο των παγκόσμιων Ρεκόρ Guinness.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.