«Πονοκέφαλο» αλλά και σωρεία ατυχημάτων προκαλούν για άλλη μια φορά τα ηλεκτρικά πατίνια που επετράπησαν ξανά να κυκλοφορούν στους αθηναϊκούς δρόμους.
Οι οδηγοί διαπράττουν εκατοντάδες παραβάσεις.
Το «δικάβαλο», η οδήγηση χωρίς κράνος, αλλά και η κυκλοφορία σε λεωφόρους είναι οι πιο συχνοί λόγοι για τους οποίους κόβονται τα πρόστιμα από την Τροχαία, που κυμαίνονται από 10 έως 75 ευρώ.
Χαρακτηριστικό της κατάστασης που έχει διαμορφωθεί είναι το γεγονός ότι στη Θεσσαλονίκη έχουν βεβαιωθεί 328 παραβάσεις, το τελευταίο δεκαήμερο, σε οδηγούς ηλεκτρικών πατινιών.
Η αύξηση των ατυχημάτων στα οποία εμπλέκονται πατίνια απασχολεί και τους ειδικούς: «Οπουδήποτε και να πηγαίνεις με ταχύτητες 25 χλμ πρέπει να είσαι υπερβολικά προσεκτικός είναι πάρα πολύ επικίνδυνα», αναφέρει ο Γιώργος Καραμέρης, Μηχανικός Μηχανολόγος και Εκπαιδευτής Ασφαλούς Οδήγησης.
Παράλληλα, πολλές είναι και οι καταγγελίες από καταστηματάρχες για πατίνια που καβαλάνε τα πεζοδρόμια.
Τους στοιχειώδεις κανόνες ασφαλείας δεν τηρούν ούτε στους κεντρικούς δρόμους της Αθήνας. Τρέχουν ακόμα και με 50 χλμ. ταχύτητα καταγγέλλουν οι κάτοικοι.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.