H Porsche ανακοίνωσε πως θα συνεχίσει την ανάπτυξη νέων μοντέλων με θερμικούς κινητήρες, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες της αγοράς, μετά τη σημαντική μείωση στις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων της.
Σύμφωνα με δηλώσεις του οικονομικού διευθυντή της Porsche, Lutz Meschke, η εταιρεία επαναξιολογεί τη στρατηγική της. «Θα προσαρμοστούμε στους κύκλους προϊόντων μας, συνεχίζοντας τις επενδύσεις σε θερμικούς κινητήρες», τόνισε. Μάλιστα, αποκάλυψε ότι ορισμένα μελλοντικά μοντέλα, που αρχικά σχεδιάζονταν ως ηλεκτρικά, μπορεί να αποκτήσουν υβριδικές ή ακόμα και καθαρά θερμικές εκδόσεις.
Η γερμανική εταιρεία σχεδιάζει να ενισχύσει τους θερμικούς κινητήρες για μοντέλα όπως η Cayenne και η Panamera, ενώ έχει ήδη ανακοινώσει πως ο V8 κινητήρας θα παραμείνει ενεργός τουλάχιστον μέχρι τη δεκαετία του 2030, ειδικά στην κατηγορία των SUV. Παράλληλα, το ενδεχόμενο υβριδικών ή θερμικών εκδόσεων για μελλοντικά μοντέλα που αρχικά προορίζονταν να είναι αμιγώς ηλεκτρικά βρίσκεται στο τραπέζι των συζητήσεων.
Ένα τέτοιο πιθανό μοντέλο είναι το πολυτελές SUV με την κωδική ονομασία K1, το οποίο θα τοποθετηθεί πάνω από το Cayenne. Αν και αρχικά σχεδιαζόταν ως αμιγώς ηλεκτρικό, η νέα στρατηγική μπορεί να οδηγήσει και στην εξέλιξη μιας έκδοσής του με θερμικό κινητήρα.
Η μετάβαση στην ηλεκτρική εποχή για τα μικρότερα σπορ μοντέλα της Porsche, όπως οι Boxster και Cayman, έχει ήδη δρομολογηθεί. Η τρέχουσα γενιά θα αποσυρθεί στα τέλη του 2025, με τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα να είναι σχεδόν έτοιμα. Ωστόσο, η μικρή αγορά των σπορ αυτοκινήτων κάνει αμφίβολη την επιστροφή μιας 718 με θερμικό κινητήρα.
Όσον αφορά τη Macan, το πρώτο 100% ηλεκτρικό SUV της Porsche έχει ήδη παρουσιαστεί, με την προηγούμενη γενιά να αποσύρεται έως το 2026. Ωστόσο, η εταιρεία ίσως εξετάσει τη συνέχιση του θερμικού Macan με ανανεωμένη πρώτη γενιά ή άλλες λύσεις, δεδομένης της υψηλής δημοφιλίας του μοντέλου.
Στο μεταξύ, η Porsche δεν σκοπεύει να παρουσιάσει μια πλήρως ηλεκτρική 911 πριν το τέλος της δεκαετίας. Αντίθετα, η υβριδική τεχνολογία έχει ήδη ενσωματωθεί στο μοντέλο, με την έκδοση GTS Hybrid να κάνει την αρχή, ενώ η επερχόμενη 911 Turbo θα είναι επίσης υβριδική.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.