Ο πλανήτης εξηλεκτρίζεται κι οι παραδοσιακοί κατασκευαστές έχουν πιαστεί στον ύπνο. Η Tesla κι οι κινεζικές φίρμες βρίσκονται στην πρωτοπορία της ηλεκτροκίνησης κι αν η Toyota θέλει να διατηρήσει τα σκήπτρα του πρώτου κατασκευαστή παγκοσμίως, θα πρέπει να επεκταθεί και σε άλλες EV κατηγορίες, διαθέτοντας πιο προσιτά μοντέλα από το bZ4X. Μια ηλεκτρική Toyota Corolla, ας πούμε.
Δεν έχουμε κάτι χειροπιαστό στα χέρια μας, παρά μόνο ψηφιακές απεικονίσεις
Πριν σπεύσετε να διαμαρτυρηθείτε, λέγοντας ότι η Tesla βρίσκεται πολύ μπροστά στην εξέλιξη των ηλεκτρικών, να σας ενημερώσουμε ότι αυτό το γνωρίζει η ίδια η Toyota καλύτερα από εσάς κι εμάς.
Πέρσι αποσυναρμολόγησε ένα Tesla Model Y, με τους Ιάπωνες τεχνικούς να αναλύουν κάθε λεπτομέρειά του και τον τρόπο κατασκευής του. Κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι είναι ένα «έργο τέχνης».
Αυτή τη στιγμή, η Toyota απολαμβάνει τη μοναξιά της κορυφής, όντας περίπου 2 εκατομμύρια πωλήσεις πάνω από τον δεύτερο, τον όμιλο Volkswagen. Διαθέτοντας εξαιρετικά υβριδικά σύνολα, είναι ακριβώς στον παλμό της εποχής που θέλει τον εξηλεκτρισμό να αντικαθιστά τις πωλήσεις των ντίζελ.
Όμως, τα ηλεκτρικά ανεβαίνουν συνεχώς. Η Toyota έχει αργήσει κι ο πρόεδρος Akio Toyota ευθύνεται κυρίως για αυτό, οπότε κι αντικαταστήθηκε. Η ηλεκτρική Toyota Corolla θα μπορούσε να εκλαϊκεύσει την ηλεκτροκίνηση.
Καθώς η ιαπωνική εταιρεία έχει μεγάλη απήχηση στα πιο προσιτά τμήματα της αγοράς, μια Corolla που μπαίνει στην πρίζα θα έκανε πολλούς αρνητές των EV να αναθεωρήσουν.
Με εμφάνιση που παντρεύει σχεδιαστικά στοιχεία από το νέο Prius και το υπάρχον bZ4X, η «φανταστική» ηλεκτρική Toyota Corolla είναι αρκετά φουτουριστική ώστε να ελκύει το «ηλεκτρικό» κοινό. Αλλά κι άμεσα αναγνωρίσιμη ως Toyota.
Θα πρέπει να ανταγωνιστεί το πολυαναμενόμενο Tesla Model 2 «Redwood». Το περιμένουμε στα μέσα της επόμενης χρονιάς και γνωρίζουμε ότι σχεδιαστικά θα είναι ένα συμπαγές crossover.
Αν επαληθευτούν στην πράξη όσα υπόσχεται ο οραματιστής CEO, Elon Musk, το Tesla Model 2 θα συνδυάζει 300 PS, 400 km αυτονομίας και τιμή προ επιδότησης στις ΗΠΑ στα $25.000. Περιμένουμε την απάντηση των Ιαπώνων.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.