H νέα στρατηγική της Audi ως προς την ονοματοδοσία των μοντέλων της είναι γεγονός, με το Audi A5 να αποτελεί τον αντικαταστάτη του A4, μετά από 30 χρόνια επιτυχημένης εμπορικής πορείας.
Μπερδευτήκατε; Ας ξεδιαλύνουμε το τοπίο. Το Ingolstadt, όπως έχει ενημερώσει εδώ και καιρό, είχε αποφασίσει να τροποποιήσει τη στρατηγική ονοματοδοσίας των μοντέλων της, με τα θερμικά μοντέλα να φέρουν αποκλειστικά μονούς αριθμούς και τα ηλεκτρικά ζυγούς.
Το ολόφρεσκο Audi A5, είναι το πρώτο μοντέλο με τους τέσσερις κύκλους που βασίζεται στην ολοκαίνουργια πλατφόρμα PPC (Premium Platform Combustion), μια αρχιτεκτονική αποκλειστικά για μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Ως εκ τούτου, το A5 έχει αυξηθεί σε διαστάσεις, με το μήκος της έκδοσης σεντάν να φτάνει τα 4,83 m και το μεταξόνιο τα 2,9 m. Σχεδιαστικά τώρα, το αυτοκίνητο δεν αποκλίνει από τη γνώριμη σχεδιαστική φιλοσοφία της γερμανικής φίρμας. Αυτό λοιπόν αποτυπώνεται με τις καθαρές και εύπεπτες στο μάτι γραμμές και την γενικότερα μυώδη αλλά όχι υπερβολική σχεδίαση.
Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα φώτα OLED που προσφέρουν οκτώ επιλογές δυναμικού φωτισμού, που μπορούν να ρυθμίζονται από τον οδηγό ακόμη κι όσο το αυτοκίνητο βρίσκεται εν κινήσει.
Οι αλλαγές συνεχίζονται και στην καμπίνα, όπου το Audi A5 έχει αποκτήσει έναν πιο οδηγοκεντρικό προσανατολισμό. Πίσω από το τιμόνι, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων, με διαγώνιο στις 11,9”, head-up display, καθώς επίσης και μια υψηλής ευκρίνεια 14,9” στο κέντρο του ταμπλό.
Αυτή όμως δεν είναι η τελευταία οθόνη της καμπίνας, μιας και ο συνοδηγός έχει στη διάθεσή του μια ακόμα οθόνη, 10,9”, μέσω της οποίας μπορεί να ακούει μουσική και να βλέπει ταινίες, χωρίς να δημιουργεί περισπασμούς στον οδηγό.
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.