H νέα στρατηγική της Audi ως προς την ονοματοδοσία των μοντέλων της είναι γεγονός, με το Audi A5 να αποτελεί τον αντικαταστάτη του A4, μετά από 30 χρόνια επιτυχημένης εμπορικής πορείας.
Μπερδευτήκατε; Ας ξεδιαλύνουμε το τοπίο. Το Ingolstadt, όπως έχει ενημερώσει εδώ και καιρό, είχε αποφασίσει να τροποποιήσει τη στρατηγική ονοματοδοσίας των μοντέλων της, με τα θερμικά μοντέλα να φέρουν αποκλειστικά μονούς αριθμούς και τα ηλεκτρικά ζυγούς.
Το ολόφρεσκο Audi A5, είναι το πρώτο μοντέλο με τους τέσσερις κύκλους που βασίζεται στην ολοκαίνουργια πλατφόρμα PPC (Premium Platform Combustion), μια αρχιτεκτονική αποκλειστικά για μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Ως εκ τούτου, το A5 έχει αυξηθεί σε διαστάσεις, με το μήκος της έκδοσης σεντάν να φτάνει τα 4,83 m και το μεταξόνιο τα 2,9 m. Σχεδιαστικά τώρα, το αυτοκίνητο δεν αποκλίνει από τη γνώριμη σχεδιαστική φιλοσοφία της γερμανικής φίρμας. Αυτό λοιπόν αποτυπώνεται με τις καθαρές και εύπεπτες στο μάτι γραμμές και την γενικότερα μυώδη αλλά όχι υπερβολική σχεδίαση.
Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα φώτα OLED που προσφέρουν οκτώ επιλογές δυναμικού φωτισμού, που μπορούν να ρυθμίζονται από τον οδηγό ακόμη κι όσο το αυτοκίνητο βρίσκεται εν κινήσει.
Οι αλλαγές συνεχίζονται και στην καμπίνα, όπου το Audi A5 έχει αποκτήσει έναν πιο οδηγοκεντρικό προσανατολισμό. Πίσω από το τιμόνι, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων, με διαγώνιο στις 11,9”, head-up display, καθώς επίσης και μια υψηλής ευκρίνεια 14,9” στο κέντρο του ταμπλό.
Αυτή όμως δεν είναι η τελευταία οθόνη της καμπίνας, μιας και ο συνοδηγός έχει στη διάθεσή του μια ακόμα οθόνη, 10,9”, μέσω της οποίας μπορεί να ακούει μουσική και να βλέπει ταινίες, χωρίς να δημιουργεί περισπασμούς στον οδηγό.
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr