ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Εκλογές ΠΑΣΟΚ: Πολύ κακό για το... τίποτα! Κυριολεκτικά, όμως...
prodeals.gr

Πρεμιέρα για το νέο Renault 4 E-Tech

Η αναβίωση των θρυλικών μοντέλων του Ρόμβου συνεχίζεται, η γαλλική φίρμα παρουσίασε σήμερα το νέο Renault 4 E-Tech

Πρεμιέρα για το νέο Renault 4 E-Tech

To ολοκαίνουργιο Renault 4 E-Tech είναι γεγονός, με τη Billancourt να συνδυάζει το παρελθόν με το μέλλον σε ένα μικρό, αμιγώς ηλεκτρικό SUV.

Με μήκος στα 4,14 m, πλάτος στα 1,8 m και ύψος στα 1,57 m το Renault 4 τοποθετείται ένα σκαλί πιο πάνω από το 5άρι, προτάσσοντας μια πιο περιπετειώδη και εκδρομική σχεδίαση που ενισχύεται από την αυξημένη απόσταση από το έδαφος στα 18,1 cm και τα προστατευτικά πλαστικά περιμετρικά του αμαξώματος.

Σχεδιαστικά, η Renault έχει διατηρήσει ορισμένα στοιχεία του μοντέλου της δεκαετίας του ’60, όπως η τετραγωνισμένη σχεδίαση, οι στρογγυλοί προβολείς, τα πίσω φωτιστικά σώματα και η ηλεκτρικά ανοιγόμενη, υφασμάτινη ηλιοροφή. Όλες οι εκδόσεις εξοπλίζονται με ζάντες 18”, με τους ανθρώπους της γαλλικής φίρμας να τονίζουν πως το νέο Renault 4 προσφέρει κορυφαίους χώρους για επιβάτες και αποσκευές αναλογικά με τις εξωτερικές του διαστάσεις. Με τα 420 lt του χώρου αποσκευών να πιστοποιούν πως μπορεί να αποτελέσει ένα ολοκληρωμένο οικογενειακό αυτοκίνητο.

Ως προς το εσωτερικό, το ηλεκτρικό SUV της Renault θυμίζει έντονα το R5. Με τις δύο ψηφιακές οθόνες στις 10,1” για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και τις 10” για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας να κλέβουν τις εντυπώσεις. Υποστηρίζοντας φυσικά όλες τις επίκαιρες δυνατότητες συνδεσιμότητας.

Το Renault 4 E-Tech θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις μπαταριών, 40 και 52 kWh. H πρώτη αποδίδει 120 ίππους, 225 Nm με τη συνολική του αυτονομία να φτάνει τα 300 km. Η ισχυρότερη έκδοση, με την μεγαλύτερη μπαταρία, τους 150 ίππους και τα 245 Nm επιταχύνει από στάση στα πρώτα 100 km/h σε 8,5” και είναι σε θέση να διανύσει πάνω από 400 km με μια μόνο φόρτιση.

Με ταχυφόρτιση DC έως 100 kW, η φόρτιση από 15-80% ολοκληρώνεται σε μισή ώρα, τη στιγμή που το R4 υποστηρίζει και αμφίδρομη φόρτιση στα 11 kW, που επιτρέπει τη χρήση του αυτοκινήτου ως πηγή ενέργειας.

Τέλος να αναφέρουμε πως η εμπορική πορεία του αυτοκινήτου στην Ευρώπη θα ξεκινήσει μέσα στο 2025.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Δείτε το video στο drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.