Με μια τελευταία προειδοποίηση μέσω γραπτού μηνύματος στο κινητό τους τηλέφωνο (SMS) ή στο ηλεκτρονικό τους ταχυδρομείο (email) θα προειδοποιούνται οι παραβάτες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, δίκυκλων ή φορτηγών, από το κράτος, που τα κινούν χωρίς ΚΤΕΟ ή ασφάλεια πριν τους επιβληθούν οριστικά τα υψηλά χρηματικά πρόστιμα που προβλέπει η νομοθεσία.
Μάλιστα, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης κατά την διάρκεια της παρουσίασης των Ψηφιακών Υπηρεσιών κατά την Οδήγηση ξεκαθάρισε ότι η ηλεκτρονική πλατφόρμα MyAuto λειτουργεί ήδη και θα συνεχίσει να εμπλουτίζεται με νέες υπηρεσίες που θα αφορούν τους ελέγχους ΚΤΕΟ ή πότε λήγει στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο ή αν έχουν εξοφληθεί τα Τέλη Κυκλοφορίας.
Παράλληλα, προσεχώς στην εφαρμογή θα υπάρχει και το λεγόμενο Point System που θα περιλαμβάνει τους πόντους ποινής που έχει κάποιος οδηγός, ώστε να είναι ανά πάσα στιγμή ενήμερος για τις παραβάσεις του…
Ωστόσο, τα προειδοποιητικά μηνύματα μέσω SMS ή Emails που θα αποστέλλονται στους παραβάτες ιδιοκτήτες οχημάτων που τα κινούν χωρίς ΚΤΕΟ, ασφάλεια ή ακόμη και απλήρωτα τα Τέλη Κυκλοφορίας αναμένεται να αποτελέσουν τη τελευταία προειδοποίηση (τελεσίγραφο) από το κράτος προς τους πολίτες που δεν συμμορφώνονται με τη νομοθεσία, ώστε αμέσως μετά από ένα εύλογο χρονικό διάστημα, περίπου 7 ημερών, να τους βεβαιώνονται τα πρόστιμα στο Taxisnet.
Με αυτό τον τρόπο το κράτος επιδιώκει να περιορίσει την αποχή των ιδιοκτητών οχημάτων από τα ΚΤΕΟ όπως επίσης και το φαινόμενο της κίνησης ανασφάλιστων οχημάτων με απώτερο στόχο την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας αλλά και των κρατικών εσόδων.
Mέσω της ψηφιακής υπηρεσίας «myAuto», οι ιδιοκτήτες οχημάτων έχουν πρόσβαση, σε πραγματικό χρόνο, σε πληροφορίες που αφορούν στο όχημά τους και σχετίζονται, ιδίως, με: α) την ημερομηνία έκδοσης και ανάκλησης της άδειας κυκλοφορίας και τα λοιπά βασικά στοιχεία αυτής, β) την ημερομηνία καταβολής τελών κυκλοφορίας και τη χρονική περίοδο στην οποία αφορούν, γ) την περίοδο ασφαλιστικής κάλυψης σε ισχύ και το ιστορικό ασφαλιστικών αποζημιώσεων, δ) το ιστορικό Κέντρου Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό αν το όχημα εισήχθη μεταχειρισμένο, με βάση τις διελεύσεις και τα διανυθέντα χιλιόμετρα, ε) τον τύπο και το μοντέλο του οχήματος, στ) τη θέση του οχήματος σε προσωρινή ακινησία, ζ) τον τεχνικό έλεγχο του οχήματος, η) την ένταξή του στο Μητρώο Κλεμμένων Οχημάτων της Ελληνικής Αστυνομίας και θ) την επίταξη του οχήματος.