ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Ελπίζω τουλάχιστον η Seajet να λειτουργήσει καλύτερα το καλοκαίρι. Αλλιώς θα ωχριούν τα Τέμπη...

Πρώτες φωτογραφίες Mazda EZ-60: Αντίπαλος του Model Y

Ένα SUV που στην Ευρώπη θα ονομάζεται πιθανότατα CX-6e και θα κατασκευάζεται σε συνεργασία με Changan - Panasonic

Πρώτες φωτογραφίες Mazda EZ-60: Αντίπαλος του Model Y

Ύστερα από τα MX-30 και 6e, η Hiroshima έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες του νέου της SUV, του Mazda EZ-60, αποτέλεσμα της συνεργασίας της με την κινεζική Changan.

Η Mazda ετοιμάζεται να παρουσιάσει το τρίτο της ηλεκτρικό μοντέλο στις 23 Απριλίου στη Σαγκάη. Στην Κίνα το αυτοκίνητο θα κάνει το ντεμπούτο του στην με την ονομασία EZ-60, ωστόσο στην ευρωπαϊκή αγορά αναμένεται να λανσαριστεί υπό διαφορετικό όνομα, πιθανότατα ως Mazda CX-6e. Μοντέλο με το οποίο ο Ιάπωνας κατασκευαστής ελπίζει να αντιμετωπίσει το Tesla Model Y στην Ευρώπη και να σώσει την παρτίδα στην Κίνα.

Παρά την κινεζική τεχνική βάση, πρέπει να παραδεχτούμε ότι οι ομάδες της Mazda κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα αυτοκίνητο που συνδέεται ξεκάθαρα με τη μάρκα. Ακόμη περισσότερο από ό,τι στην περίπτωση της μπερλίνας Mazda 6. Είναι δύσκολο κάποιος να πει πως το Mazda CX-6e αποτελεί κλώνο του Deepal S7.

Το πρωτότυπο Arata είχε προαναγγείλει την αισθητική κατεύθυνση στην έκθεση του Πεκίνου πέρυσι. Και απ’ ό,τι βλέπουμε η έκδοση παραγωγής έχει αλλάξει ελάχιστα. Ξεχωρίζουν ιδιαίτερα οι αεροδυναμικές λεπτομέρειες, όπως το εμπρός σπόιλερ (παρόμοιο με αυτό της Polestar) και το πίσω πλαϊνό τμήμα που επιτρέπει τη ροή του αέρα, όπως στο Kia Niro.

Σχεδιαστικά το Mazda CX-6e έχει πάρει στοιχεία από το EZ-6e με λεπτά φώτα ημέρας LED τοποθετημένα ψηλά στη μάσκα, πάνω από τα μικρότερα φώτα πορείας. Επιπλέον μια λωρίδα LED διατρέχει το περίγραμμα της γρίλιας.

Όπως είχαμε ξαναπεί, ο σχεδιασμός του Mazda CX-6e έχει στόχο τη μικρότερη αεροδυναμική αντίσταση για την αύξηση της αυτονομίας. Αυτό σημαίνει ότι το μοντέλο έχει ομαλές και ρευστές καμπύλες, καθώς και έναν μικρό σπλίτερ χαμηλά στη μάσκα του αυτοκινήτου αλλά και μια μικρή πτέρυγα στο πίσω μέρος που ενισχύουν περαιτέρω την απρόσκοπτη ροή του αέρα και απομακρύνουν την τυρβώδη ροή από το πίσω μέρος του αυτοκινήτου.

Με το ίδιο σκεπτικό φαίνεται να έχουν σχεδιαστεί και οι πλαϊνοί καθρέφτες, οι οποίοι φαίνεται να είναι σημαντικά πιο λεπτοί αλλά και πιο κομψοί από τους συμβατικούς που έχουμε συνηθίσει σε αντίστοιχα μοντέλα SUV.

Η πλατφόρμα του αυτοκινήτου υποπτευόμαστε θα είναι η EPA1 της Changan με μπαταρίες προερχόμενες από την Panasonic. Αναφορές λένε ότι θα υπάρχουν τρείς διαθέσιμες εκδόσεις: Δύο ηλεκτρικές και μια επεκτεινόμενης αυτονομίας. Η βασική ηλεκτρική θα αποδίδει 254 ίππους και θα φορά μπαταρία 68,8 kWh με που θα της δίνει αυτονομία περίπου 480 km. Η δεύτερη ηλεκτρική έκδοση θα είναι πιο ισχυρή έκδοση, με 241 ίππους και μπαταρία 80 kWh με εκτιμώμενη αυτονομία τα 550 km. Η τρίτη θα είναι μια extented range, για ακόμη μεγαλύτερη αυτονομία, η οποία συνδυάζει πιο μικρή μπαταρία με  βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων.

Το εσωτερικό και η τεχνική πλευρά θα πρέπει να είναι αρκετά κοντά σε αυτό που προσφέρει η Mazda στο 6e. Το Mazda CX-6e ή ΕΖ-60 το βλέπουμε εξοπλισμένο με κάμερες αντί για εξωτερικούς καθρέφτες. Εξοπλισμός που θα μπορούσε να προσφερθεί στην Κίνα, αλλά όχι στην Ευρώπη, όπου αυτή η τεχνολογία παραμένει περιθωριακή και μικρή σε ζήτηση από τους πελάτες.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ru
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.