ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτές τις κεφαλές του νέου πυραύλου της Ρωσίας που έπεσε στην Ουκρανία δεν τις προλαβαίνει ούτε το μάτι...
prodeals

Renault Emblème: Και βέβαια υπάρχουν όμορφα υδρογονοκίνητα

Το Renault Emblème αντικατοπτρίζει το πώς αντιλαμβάνονται οι Γάλλοι τις μετακινήσεις του μέλλοντος

Renault Emblème: Και βέβαια υπάρχουν όμορφα υδρογονοκίνητα

Λίγο πριν ανοίξει το Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, το Renault Emblème μάς αποκαλύπτεται. Το φουτουριστικό crossover διαθέτει ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης FCEV που χρησιμοποιεί υδρογόνο ως range extender.

Το πιο σημαντικό είναι ότι οι Γάλλοι υποστηρίζουν ότι το Renault Emblème επιβαρύνει το περιβάλλον με μόλις το 1/10 των εκπομπών CO₂ — κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής — σε σχέση με ένα σύγχρονο όχημα παραγωγής.

Με μήκος 4,8 m κι επιθετική σχεδίαση, παντρεύει φουτουριστικά στοιχεία και σέξι καμπύλες. Η ουρά είναι εξίσου εντυπωσιακή με μια έντονα σμιλεμένη πίσω πόρτα και τον γαλλικό λογότυπο ανάμεσα στα υψηλής τεχνολογίας πίσω φώτα. Το αμάξωμα είναι ένας συνδυασμός crossover, χάτσμπακ και shooting brake, με διαστάσεις στην D κατηγορία.

Η εταιρεία δεν δημοσίευσε φωτογραφίες του εσωτερικού, αλλά δηλώνει ότι είναι αρκετά ευρύχωρο, χάρη στο μεταξόνιο των 2,9 m. Πάντως, διαβάζοντας για καλυμμένο δάπεδο, κάμερες που αντικαθιστούν τους πλαϊνούς καθρέφτες κι αεροβελτιστοποιημένες ζάντες, περιμέναμε κάτι καλύτερο από τον αεροδυναμικό συντελεστή 0,25.

Το πρωτότυπο βασίζεται στην πλατφόρμα AmpR Medium, η οποία αποτελεί εξέλιξη της CMF-EV που βρίσκουμε στο Mégane E-Tech και στο Scénic E-Tech. Στις καθημερινές μετακινήσεις υπάρχει μια NMC μπαταρία 40 kWh, ενώ στις μεγαλύτερες διαδρομές, την ενέργεια παρέχει το υδρογόνο. Κι οι δύο πηγές τροφοδοτούν έναν ηλεκτροκινητήρα 218 ίππων.

Η Renault ισχυρίζεται ότι η μπαταρία από μόνη της προσφέρει «αρκετές 100ντάδες χιλιόμετρα» αυτονομίας, με τη δεξαμενή υδρογόνου των 2,8 kg να την επεκτείνει κατά 350 επιπλέον km.

Συνολικά, το Renault Emblème υπόσχεται ότι διανύει 1.000 km με δύο στάσεις ανεφοδιασμού των 5′, νούμερα που αντιστοιχούν σε ένα σημερινό μοντέλο υγραερίου. Αρκεί βέβαια να βρεις δύο σταθμούς ανεφοδιασμού υδρογόνου κατά μήκος της διαδρομής. Ένας άλλος παράγοντας που συμβάλλει στη χαμηλή κατανάλωση είναι το συγκριτικά χαμηλό βάρος των 1.750 kg.

Η διαφημιζόμενη μείωση των εκπομπών CO₂ κατά 90% επιτεύχθηκε με τη βοήθεια 20 συνεργαζόμενων εταιρειών, που συμμετέχουν στην έρευνα μαζί με τη Renault. Οι καινοτομίες περιλαμβάνουν ανακυκλωμένα υλικά με χαμηλό αποτύπωμα άνθρακα, επαναχρησιμοποιούμενα εξαρτήματα και τη χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στην παραγωγή.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Ως αποτέλεσμα, το Renault Emblème θα παράγει μόλις πέντε τόνους CO₂ από την «κούνια μέχρι τον τάφο». Το Έμβλημα της Renault θα παρουσιαστεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, που ξεκινά στις 14 Οκτωβρίου. Μία μέρα αφότου κλείσει η Auto Athina 2024.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.