Η RML αποκάλυψε την P39, μια ριζικά αναβαθμισμένη Porsche 911 Turbo S κι υποστηρίζει ότι είναι ικανή να γυρίσει το Nürburgring πιο γρήγορα από την GT3 RS. Και μετά να επιστρέψει οδικώς, με όλες τις ανέσεις μιας Turbo.
Εμπνευσμένη από τα αγωνιστικά GT1 των μέσων της δεκαετίας του 1990, καθώς κι από την τρέχουσα κατηγορία των Hypercars του Le Mans, η Porsche 911 Turbo S έχει φορέσει ένα ολοκαίνουργιο αμάξωμα από ανθρακονήματα. Το μεταξόνιό της έχει μεγαλώσει κατά 25 mm, το συνολικό μήκος κατά 170 mm, το μπροστινό και το πίσω μετατρόχιο κατά 100 mm, ενώ το συνολικό πλάτος κατά 90 mm.
Το νέο αμάξωμα έχει σχεδιαστεί για να μεγιστοποιεί τη downforce, η οποία πλέον φτάνει τα 923 kg στα 285 km/h, χαοτική αύξηση από τα 204 kg που παράγει η Turbo S στην ίδια ταχύτητα. Κι όταν βγεις στην Autobahn για τελικές, ρυθμίζεις την πίσω αεροτομή στην πιο οριζόντια θέση και κερδίζεις 16 επιπλέον km/h. Δεν θα σου λείψει η δύναμη. Ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος επίπεδος 6κύλινδρος των 3,7 lt έχει φορέσει νέες τουρμπίνες, νέα ιντερκούλερ, άλλες πολλαπλές εξαγωγές, διαφορετικούς καταλυτικούς μετατροπείς και νέα ECU. Συνολικά αποδίδει 900 ίππους και 1000 Nm. Στο εσωτερικό, το πίσω κάθισμα αντικαταστάθηκε από μισό roll-cage και τα μπροστινά καθίσματα με νέα μπάκετ της RML και ζώνες τεσσάρων σημείων.
Η RML ισχυρίζεται ότι, σύμφωνα με τις προσομοιώσεις της, η P39 θα γυρίζει το Nürburgring σε 6’45”, ήτοι πιο γρήγορα από την Porsche 911 GT3 RS. Θα μπορούσε μάλιστα να πέσει στα «χαμηλά 30άρια», αλλά τότε θα παραγινόταν ακραία κι επιθετική. Παρά τις τροποποιήσεις που έγιναν στην P39, η RML δηλώνει ότι έχει εξασφαλίσει ότι το αυτοκίνητο παραμένει άνετο κι οδηγήσιμο στον δημόσιο δρόμο. Διαθέτει ειδική λειτουργία Tour drive, που αυξάνει το ύψος της απόστασης από το έδαφος και μαλακώνει τα αμορτισέρ, για να κινείσαι με χάρη στην καθημερινότητα.
Ο Michael Mallock, επικεφαλής της RML, ισχυρίζεται ότι θα μπορούσαν να πλησιάσουν το ρεκόρ που σημείωσε πρόσφατα η Mercedes-AMG One — αλλά τότε θα χαλούσε η ισορροπία στον δρόμο. «Η P39 ξεχωρίζει χάρη στην ικανότητα να είναι εκπληκτικά γρήγορη μες στο Nordschleife, αλλά στη συνέχεια να μπορείς να την οδηγήσεις στο σπίτι. Με μια οδηγική εμπειρία που μοιάζει περισσότερο με την Turbo S παρά στην GT3».
Η RML θα κατασκευάσει 10 παραδείγματα της P39 40th Special Edition, που ονομάστηκε έτσι για να τιμήσει τα 40ά γενέθλια της εταιρείας. Το κόστος ανέρχεται σε £439.000 (€527.000), χωρίς να συνυπολογίζονται οι τοπικοί φόροι και το αρχικό αυτοκίνητο. Η P39 πρώτη θα ολοκληρωθεί τον Μάρτιο, προτού ξαμοληθεί στο Nordschleife το καλοκαίρι για να αποδείξει την αξία της.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.