ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Στις ΗΠΑ δεν έχουν απλές προεδρικές εκλογές: Έχουν σύγκρουση δύο κόσμων...
prodeals

Roewe D7 DMH, ρεκόρ Guinness για plug-in hybrid με 2.208 km

Κατάφερε να καλύψει την απόσταση χωρίς να χρειαστεί στάση, εκκινώντας με γεμάτο ντεπόζιτο και φορτισμένη μπαταρία

Roewe D7 DMH, ρεκόρ Guinness για plug-in hybrid με 2.208 km

Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες επενδύουν πολλά στην ηλεκτροκίνηση, αλλά δεν παραμελούν και την υβριδική τεχνολογία. Το κατέστησαν πιο σαφές με το Roewe D7 DMH, μία επαναφορτιζόμενη υβριδική μπερλίνα που μπήκε στα ρεκόρ Guinness.

Το Roewe D7 DMH τα κατάφερε διανύοντας τη μεγαλύτερη απόσταση που έχει καλύψει ποτέ ένα επαναφορτιζόμενο υβριδικό μοντέλο χωρίς ανεφοδιασμό ή επαναφόρτιση. 2.208 km μονοκοπανιά, εκκινώντας με γεμάτο ντεπόζιτο και φορτισμένη μπαταρία.

Η Roewe, υπό-μπράντα της SAIC, παρουσίασε το επαναφορτιζόμενο μοντέλο το 2023 κι ένα μοντέλο παραγωγής διένυσε 2.208 km σε τέσσερις ημέρες, περνώντας από τις πόλεις Zhangye, Jiuquan, Turpan και Urumqi. Είναι ενδιαφέρον ότι η διαδρομή δεν ήταν απολύτως επίπεδη ούτε περιοριζόταν σε ομαλούς ασφαλτοστρωμένους δρόμους σε ιδανικές συνθήκες θερμοκρασίας. Όπως θα περίμενε κανείς από μια διαδρομή που αποσκοπεί σε νέο ρεκόρ.

Αντίθετα, το Roewe D7 DMH οδηγήθηκε σε χαλίκι, χώμα, χιόνι, πάγο κι υγρή άσφαλτο, με υψομετρική διαφορά 1.600 m και θερμοκρασίες έως και -8°C. Η τάπα του ρεζερβουάρ κι η θύρα φόρτισης σφραγίστηκαν με αυτοκόλλητα, ώστε να πιστοποιηθεί ότι δεν θα γίνει ανεφοδιασμός. Επιπλέον, το VIN του αυτοκινήτου ελέγχθηκε από τους ιθύνοντες, για να βεβαιωθεί ότι ήταν το ίδιο μοντέλο που ξεκίνησε κι ολοκλήρωσε τη διαδρομή.

Το επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης του Roewe D7 DMH περιλαμβάνει έναν ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1,5 lt απόδοσης 112 ίππων κι έναν ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων. Η κινεζική εταιρεία υποστηρίζει ότι το θερμικό μοτέρ έχει πετύχει θερμική απόδοση άνω του 43%. Τα επίσημα νούμερα υποδηλώνουν ότι το PHEV έχει συνδυασμένη αυτονομία 1.400 km, με την ηλεκτρική αυτονομία να φτάνει τα 125 km.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Αυτό σημαίνει ότι η διαδρομή ρεκόρ ξεπέρασε κατά 808 km τα επίσημα νούμερα. Συνολικά, η μέση κατανάλωση καυσίμου της δοκιμής ήταν 2,49 lt ανά 100 km. Είναι πολύ πιθανό ότι το επόμενο ρεκόρ για PHEV πιθανότατα θα προέρχεται και πάλι από την Κίνα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.