Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες επενδύουν πολλά στην ηλεκτροκίνηση, αλλά δεν παραμελούν και την υβριδική τεχνολογία. Το κατέστησαν πιο σαφές με το Roewe D7 DMH, μία επαναφορτιζόμενη υβριδική μπερλίνα που μπήκε στα ρεκόρ Guinness.
Το Roewe D7 DMH τα κατάφερε διανύοντας τη μεγαλύτερη απόσταση που έχει καλύψει ποτέ ένα επαναφορτιζόμενο υβριδικό μοντέλο χωρίς ανεφοδιασμό ή επαναφόρτιση. 2.208 km μονοκοπανιά, εκκινώντας με γεμάτο ντεπόζιτο και φορτισμένη μπαταρία.
Η Roewe, υπό-μπράντα της SAIC, παρουσίασε το επαναφορτιζόμενο μοντέλο το 2023 κι ένα μοντέλο παραγωγής διένυσε 2.208 km σε τέσσερις ημέρες, περνώντας από τις πόλεις Zhangye, Jiuquan, Turpan και Urumqi. Είναι ενδιαφέρον ότι η διαδρομή δεν ήταν απολύτως επίπεδη ούτε περιοριζόταν σε ομαλούς ασφαλτοστρωμένους δρόμους σε ιδανικές συνθήκες θερμοκρασίας. Όπως θα περίμενε κανείς από μια διαδρομή που αποσκοπεί σε νέο ρεκόρ.
Αντίθετα, το Roewe D7 DMH οδηγήθηκε σε χαλίκι, χώμα, χιόνι, πάγο κι υγρή άσφαλτο, με υψομετρική διαφορά 1.600 m και θερμοκρασίες έως και -8°C. Η τάπα του ρεζερβουάρ κι η θύρα φόρτισης σφραγίστηκαν με αυτοκόλλητα, ώστε να πιστοποιηθεί ότι δεν θα γίνει ανεφοδιασμός. Επιπλέον, το VIN του αυτοκινήτου ελέγχθηκε από τους ιθύνοντες, για να βεβαιωθεί ότι ήταν το ίδιο μοντέλο που ξεκίνησε κι ολοκλήρωσε τη διαδρομή.
Το επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης του Roewe D7 DMH περιλαμβάνει έναν ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1,5 lt απόδοσης 112 ίππων κι έναν ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων. Η κινεζική εταιρεία υποστηρίζει ότι το θερμικό μοτέρ έχει πετύχει θερμική απόδοση άνω του 43%. Τα επίσημα νούμερα υποδηλώνουν ότι το PHEV έχει συνδυασμένη αυτονομία 1.400 km, με την ηλεκτρική αυτονομία να φτάνει τα 125 km.
Αυτό σημαίνει ότι η διαδρομή ρεκόρ ξεπέρασε κατά 808 km τα επίσημα νούμερα. Συνολικά, η μέση κατανάλωση καυσίμου της δοκιμής ήταν 2,49 lt ανά 100 km. Είναι πολύ πιθανό ότι το επόμενο ρεκόρ για PHEV πιθανότατα θα προέρχεται και πάλι από την Κίνα.