ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτές τις κεφαλές του νέου πυραύλου της Ρωσίας που έπεσε στην Ουκρανία δεν τις προλαβαίνει ούτε το μάτι...
prodeals

RS Race: Αυτό ναι… είναι ένα πραγματικά ποθητό Škoda Enyaq

Ένα Škoda Enyaq που ζει κι αναπνέει για αγωνιστική οδήγηση. Κρίμα που δεν μπορούμε να το αγοράσουμε

RS Race: Αυτό ναι… είναι ένα πραγματικά ποθητό Škoda Enyaq

Το Škoda Enyaq Coupé RS αγριεύει και μεταμορφώνεται σε ένα αγωνιστικό πρωτότυπο, ετοιμοπόλεμο για κάθε ασφάλτινη ειδική διαδρομή. Την ίδια στιγμή, το RS Race συνδυάζει την αγωνιστική εμπλοκή με την οικολογία.

Πώς το καταφέρνει αυτό; Πέρα από το γεγονός ότι είναι ηλεκτρικό, όπως όλα τα Škoda Enyaq, έχουν χρησιμοποιηθεί βιώσιμα υλικά στη μεταποίησή του σε αγρίμι. Οι προφυλακτήρες, τα φτερά, η οροφή, ο αεραγωγός οροφής κι η πίσω αεροτομή επωφελούνται από βιώσιμα βιοσύνθετα υλικά, τα οποία βρίσκονται επίσης στο εσωτερικό, στο ταμπλό, στα πάνελ των θυρών και στα υποπόδια.

Οι μηχανικοί μείωσαν επίσης το βάρος τοποθετώντας πολυανθρακικά πλαϊνά και πίσω παράθυρα, ενώ η γυάλινη οροφή παραχώρησε τη θέση της σε ένα βιοσύνθετο πάνελ. Εν τέλει, η τσεχική εταιρεία ανακοινώνει ότι το αγωνιστικό πρωτότυπο ζυγίζει 316 kg λιγότερο από το εργοστασιακό μοντέλο. Είναι και λίγο μεγαλύτερο, χάρη στα αεροδυναμικά βοηθήματα και τα φουσκώματα.

Το πλάτος έχει αυξηθεί κατά 72 mm εμπρός και 116 mm πίσω, ενώ όλο το αμάξωμα έχει χαμηλώσει κατά 70 mm σε σχέση με το μοντέλο δρόμου. Διαθέτει επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, σκουρόχρωμα πίσω φώτα και μια λωρίδα LED που διατρέχει όλη τη μάσκα και συνδέει τα δύο μπροστινά φωτιστικά σώματα. Ξεχωρίζουμε τους αεραγωγούς πίσω από τα μπροστινά και πίσω φτερά.

Αλλά τι σόι αγωνιστικό θα ήταν χωρίς roll-cage κατασκευασμένο από υψηλής αντοχής χάλυβα χρωμίου-μολυβδαινίου στην καμπίνα; Συνδυάζεται με μπάκετ καθίσματα της Atech με ζώνες έξι σημείων, γέμιση ασφαλείας στις πόρτες κι αυτόματη πυρόσβεση.

Κόκκινες και πράσινες ενδείξεις τοποθετημένες στα πλάγια πληροφορούν για την κατάσταση του συστήματος υψηλής τάσης, χαρακτηριστικό εμπνευσμένο από το WRC. Τα κεραμικά φρένα συνδυάζονται με 10πίστονες δαγκάνες μπροστά και 4πίστονες πίσω, νέο σύστημα ψύξης φρένων, υδραυλικό χειρόφρενο και πεταλιέρα που προήλθε από το Fabia RS Rally2. Το σύστημα DCC έχει αντικατασταθεί από μια ρυθμιζόμενη αγωνιστική ανάρτηση.

Οι ηλεκτροκινητήρες κι η μπαταρία δεν έχουν αλλαγές σε σχέση με την έκδοση δρόμου. Η συνδυασμένης ισχύς φτάνει τους 340 ίππους, ενώ η μπαταρία των 82 kWh παραμένει ως είχε. Το σπριντ στα 100 km/h διαρκεί λιγότερα από 5”, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 180 km/h.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.