Όπως επιβεβαιώθηκε από επίσημα χείλη, η νέα γενιά του Citroën C5 Aircross θα παρουσιαστεί εντός του 2025, θέτοντας στο επίκεντρο, όπως πάντα την άνεση και την ευρυχωρία.

Με βάση το ρεπορτάζ του Autocar, η σχεδίαση του γαλλικού SUV θα έχει έντονες επιρροές από τη νέα γενιά του C3, το οποίο είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε τιμή-έκπληξη. Κάτι που σημαίνει πως το επερχόμενο C5 Aircross θα υιοθετήσει μια πιο τετραγωνισμένη σιλουέτα.

Το αυτοκίνητο θα πατά στην πλατφόρμα STLA Medium του Ομίλου Stellantis, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στους μηχανικούς της Citroën να κατασκευάσουν τόσο θερμικές όσο και φουλ ηλεκτρικές παραλλαγές. Επομένως, το Citroën C5 Aircross θα αποκτήσει για πρώτη φορά και αμιγώς ηλεκτρική υπόσταση.

Όπως προκύπτει από το μέχρι στιγμής ρεπορτάζ, αλλά και από τη σύγκριση με άλλα μοντέλα του Ομίλλου, το C5 Aircross θα είναι διαθέσιμο με μπαταρία 73 και 98 kWh. Mε δηλώσεις του στο Autocar ο CEO των Γάλλων, Thierry Koskas, τόνισε: «Το επαναφορτιζόμενο μπορεί να είναι η απάντηση στις απαιτήσεις της αγοράς. Όμως, το κόστος είναι διαφορετικό επειδή οι μπαταρίες του δεν είναι μικρές. Συνεπώς, το να τοποθετείς το συγκεκριμένο σύστημα σε μικρότερα αυτοκίνητα δεν έχει νόημα».

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Με τον ισχυρό άνδρα της φίρμας να τοποθετείται και για την απόφαση διακοπής της παραγωγής του C5X στην καινούργια γενιά του μοντέλου: «Είναι η ναυαρχίδα μας αλλά οι πωλήσεις του είναι οριακές. Αυτό δεν οφείλεται στο αυτοκίνητο, το οποίο είναι επιτυχημένο. Οφείλεται στο γεγονός ότι η κατηγορία του έχει ένα πολύ μικρό μερίδιο αγοράς ως προς τις πωλήσεις».