AddThis Website Tools

H Volvo εξοπλίζει την γκάμα της με νέας γενιάς και εμφάνισης εμπειρία χρήστη, καθώς και με το εξαιρετικά γρήγορο Snapdragon Cockpit Platform από την Qualcomm Technologies, Inc. Αυτό καθιστά το σύστημα infotainment πολύ πιο γρήγορο και πολύ πιο προσαρμοστικό.

Επιπλέον, τα EX30EX40 και EC40 θα αποκτήσουν την υπηρεσία Plug & Charge, για ακόμη πιο εύκολη και απρόσκοπτη δημόσια φόρτιση.  Στόχος της σουηδικής φίρμας είναι να απλοποιεί τις σύνθετες λειτουργίες. Ως βάση, η Volvo χρησιμοποιεί δεδομένα από πραγματικές συνθήκες και πληροφορίες πελατών. Με αυτή τη φιλοσοφία προσεγγίζει την εμπειρία χρήστη νέας γενιάς, που ονομάζεται Volvo Car UX και ήδη υπάρχει στα EX30, EX90, καθώς και στο ανανεωμένο XC90.

Εξελίχθηκε ως ασφαλής και εύκολος τρόπος αλληλεπίδρασης με την κεντρική οθόνη του συστήματος infotainment στο αυτοκίνητo, παρέχοντας βελτιωμένη εστίαση και εξατομίκευση σε σχέση με την προηγούμενη εμπειρία χρήστη, ενώ περιλαμβάνει πολλές ενσωματωμένες υπηρεσίες Google.

Στις νέες δυνατότητες εντάσσεται η προβολή των εφαρμογών και των λειτουργιών που χρησιμοποιείτε συχνότερα, όπως οι χάρτες, η αναπαραγωγή περιεχομένου και το τηλέφωνο, στην αρχική οθόνη, για πιο γρήγορη πρόσβαση. Στην ίδια λογική, η ειδική γραμμή μενού αλλάζει αυτό που βλέπετε ανάλογα με τις συνθήκες και προβάλλει τις εφαρμογές που χρησιμοποιήσατε πρόσφατα. Η οθόνη οδηγού, ακριβώς πίσω από το τιμόνι, επίσης αναβαθμίστηκε προσφέροντας μεγαλύτερη και πιο ευκρινή προβολή των οδηγιών πλοήγησης.

Ξεκινώντας από αυτό το έτος, όλα τα μοντέλα που αναφέρθηκαν παραπάνω θα εξοπλίζονται με το νέο Volvo Car UX. Θα το προσφέρουμε επίσης σε εκατομμύρια αυτοκίνητα Volvo με ενσωματωμένες υπηρεσίες Google, μέσω μίας απλής ασύρματης (over-the-air) ενημέρωσης λογισμικού. Αργότερα, μέσα στο 2025, θα διατεθεί μία αναβάθμιση σε περίπου 2,5 εκατομμύρια πελάτες σε όλο τον κόσμο, με αυτοκίνητα κατασκευής από το 2020 και μετά.

«Εξοπλίζοντας ολόκληρη την γκάμα μας με το νέας γενιάς Volvo Car UX, εργαζόμαστε για την επίτευξη ενός στόχου που προβλέπει ότι κάθε μοντέλο Volvo -ανεξαρτήτως πλατφόρμας και συστήματος κίνησης- θα πρέπει να προσφέρει μία παρόμοια εμπειρία χρήστη, και παρέχουμε περισσότερες επιλογές στους πελάτες μας», λέει ο Erik Severinson, επικεφαλής προϊόντος και στρατηγικής στη Volvo Cars. «Αυτό το λανσάρισμα ευθυγραμμίζεται με τη στρατηγική μας να βελτιώνουμε τα αυτοκίνητά μας με την πάροδο του χρόνου μέσω ασύρματων (over-the-air) ενημερώσεων και είναι αλληλένδετο με τη φιλοδοξία μας να επενδύουμε συνεχώς σε ολόκληρη την γκάμα των αυτοκινήτων μας».