Πέρασαν πέντε ολόκληρα χρόνια από την ημέρα που η Mercedes-AMG αποκάλυπτε το Project One στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Τα πέντε αυτά χρόνια κάθε άλλο παρά εύκολα ήταν για τους Γερμανούς οι οποίοι αντιμετώπισαν πάρα πολλά προβλήματα με την εξέλιξη του μοντέλου και κυρίως με τις εκπομπές ρύπων του κινητήρα του.
Οι εν λόγω δυσκολίες ξεπεράστηκαν, η Mercedes-AMG One κατάφερε εν τέλει να πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6 και πλέον, η παραγωγή πήρε μπροστά! Το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής που έχει κατασκευάσει ποτέ η Mercedes-Benz, είναι ότι πιο κοντινό σε προδιαγραφές με μονοθέσιο της Formula 1!
Το γερμανικό hypercar, εφοδιάζεται με V6 τούρμπο κινητήρα 1,6 lt, o οποίος στροφάρει έως τις 11.000 rpm και αποδίδει 566 ίππους. Το θερμικό μοτέρ συνεργάζεται επίσης με ένα κουαρτέρο ηλεκτρικών κινητήρων! Υπάρχει από ένα ηλεκτρικό μοτέρ σε κάθε άξονα, το τρίτο βρίσκεται δίπλα από τον 1.600άρη κινητήρα προσφέροντας ένα έξτρα «μπουστάρισμα» 161 ίππων στον στροφαλοφόρο άξονα, ενώ το τέταρτο και τελευταίο ηλεκτρομοτέρ στεγάζεται μέσα ουσιαστικά στο τούρμπο χαρίζοντας έξτρα 120 ίππους!
Συνδυαστικά, η ιπποδύναμη του συστήματος ξεπερνά τους 1.050 PS, με τη θηριώδη ισχύ να μεταφέρεται και στους 4 τροχούς μέσω ενός 7τάχυτου αυτόματου σασμάν που εξέλιξε η AMG αποκλειστικά για τις ανάγκες του “One”. Η δε μπαταρία ιόντων λιθίου (8,4 kWh) προσφέρει μια ηλεκτρική εμβέλεια της τάξεως των 18 περίπου χιλιομέτρων.
Κάθε ένα από τα 275 συνολικά αντίτυπα του μοντέλου, κατασκευάζεται εξ’ ολοκλήρου στο χέρι! Η συναρμολόγηση πραγματοποιείται στο κέντρο της AMG στο Coventry του Ηνωμένου Βασιλείου, ενώ το υβριδικό σύστημα κατασκευάζεται από το εξειδικευμένο τμήμα «Powertrains High Performance» της Mercedes-AMG στο Brixworth. Το εν λόγω τμήμα είναι υπεύθυνο και για την ανάπτυξη της μονάδας που χρησιμοποιεί το μονοθέσιο της ομάδας στην F1.
Κάθε όχημα, μόλις ολοκληρωθεί πλήρως η κατασκευή του, περνάει από 16 «σταθμούς» δοκιμών και από τη στιγμή που όλα θα κυλήσουν ομαλά, καλύπτεται με ειδικό προστατευτικό κάλυμμα και μεταφέρεται με «box» της AMG στα κεντρικά, στο Affalterbach της Γερμανίας…
Εκεί, ο τυχερός ιδιοκτήτης του μοντέλου παραλαμβάνει το όχημα του, ενημερώνεται για το τεχνικό του υπόβαθρο και φυσικά, παίρνει τα απαραίτητα μαθήματα από τους εξειδικευμένους οδηγούς της AMG για το πως κινείται και συμπεριφέρεται η One…
Πηγή: drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.