ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Η Lamborghini αποχαιρετά τον V12 με δύο νέα ξεχωριστά μοντέλα

Η Lamborghini γράφει τους τίτλους τέλους του V12 κινητήρα της, με δύο νέα μοντέλα πάνω στην Aventador. Την κουπέ Invencible και την roadster Autentica

Η Lamborghini αποχαιρετά τον V12 με δύο νέα ξεχωριστά μοντέλα

Αν και το ρόλο του τελευταίου μοντέλου με τον θρυλικό V12 κινητήρα βενζίνης της Lamborghini όλοι πιστέψαμε πως τον είχε η Ultimae, η ιταλική εταιρεία έρχεται τώρα να μας διαψεύσει με τα δύο νεότερα μοντέλα της.

Πρόκειται για την Lamborghini Invencible και την Autentica, δύο μοντέλα που ενσωματώνουν στοιχεία και από άλλες παραλλαγές της Aventador στην οποία βασίζονται αλλά και με αναφορές σε άλλα πιο ειδικά μοντέλα της.

Πιο συγκεκριμένα, τα δύο μοντέλα έχουν σχεδιαστικά στοιχεία από την Reventon αλλά και από τη Veneno, δύο εκ των πιο σπάνιων και ακριβών Lamborghini που έχουν κατασκευαστεί ποτέ.

Για την ρόουντστερ Autentica δε, ο σχεδιασμός τη οροφής προέρχεται από την αγωνιστική Essenza SCV12.

Επιπλέον, από την Sesto Elemento έχει εμπνευστεί η σχεδίαση των πίσω φτερών αλλά και η δομή του σασί, το οποίο προέρχεται από αυτό της Aventador αλλά είναι εξ’ ολοκλήρου κατασκευασμένο από ανθρακόνημα.

Και τα δύο μοντέλα χρησιμοποιούν τον ατμοσφαιρικό V12 της εταιρείας στην πιο ισχυρή έκδοσή του, όπως δηλαδή και στην περίπτωση της Ultimae. Η απόδοση έτσι ανέρχεται στους 769 PS και η ροπή στα 720 Νm, που βγαίνουν στο δρόμο από το σύστημα τετρακίνησης της Lamborghini και από το ISR 7τάχυτου κιβωτίου.

Αν και δεν υπάρχουν στοιχεία για την τιμή των δύο μοντέλων, θεωρείται βέβαιο πως αυτή θα ξεπερνά αρκετά το κόστος των €600.000 της Utlimae, μιας και θα παραχθούν σε λιγότερα από τα 350 κουπέ και 250 ρόουντστερ κομμάτια αυτής.

Σε κάθε περίπτωση αυτή είναι η τελευταία φορά που θα δούμε και θα ακούσουμε τον V12 κινητήρα της Lamborghini, αφού αυτός αντικαθίσταται από έναν νεότερο V12 με υβριδική τεχνολογία, με την Lamborghini να προχωρά στον εξηλεκτρισμό της γκάμας της, κάτι που σκοπεύει να ολοκληρωθεί μέχρι το 2030.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Πηγή: drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.