Η Mercedes-AMG επαναφέρει το όνομα «S 63» αλλά αυτή τη φορά ακολουθείται και από το «E Performance», δημιουργώντας έτσι την πιο ισχυρή έκδοση της S-Class που κατασκευάστηκε ποτέ.
Η plug-in υβριδική πλέον S 63, σε αντίθεση με τη μικρότερη C63 S E Performance, μένει πιστή στον 4λιτρο twin-turbo V8 και προσθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 190 PS.
Ως αποτέλεσμα, η συνδυαστική ισχύς της αγγίζει τους 802 PS και τα 1.430 Nm ροπής, επιταχύνοντας την βάρους 2.520 kg μπερλίνα από στάση στα 100 km/h σε μόλις 3,3″. Το σύστημα συνεργάζεται με μια μπαταρία χωρητικότητας 13,1 kWh με το εργοστάσιο να υπόσχεται 33 km ηλεκτρικής αυτονομίας.
Όπως μας έχουν συνηθίσει οι Γερμανοί, η τελική ταχύτητα είναι περιορισμένη στα 250 km/h, αλλά επιλέγοντας το προαιρετικό πακέτο AMG Driver’s Package μπορεί να αυξηθεί στα 290 km/h.
Παράλληλα, η S 63 E Performance εξοπλίζεται με ηλεκτρομηχανικές αντιστρεπτικές, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, τετραδιεύθυνση, ενεργές βάσεις κινητήρα και κεραμικά φρένα.
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.