ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Μια σύγχρονη εκδοχή της θρυλικής Lamborghini Diablo

Η Eccentrica Diablo είναι η Lamborghini Diablo που ξεπήδησε από την αφίσα στον τοίχο του παιδικού σου δωματίου και παρουσιάζεται μπροστά σου σε μια πιο σύγχρονη εκδοχή

Μια σύγχρονη εκδοχή της θρυλικής Lamborghini Diablo

Οι διάφορες ανακατασκευασμένες Porsche, Lancia, Alfa Romeo κ.τ.λ., που έχουμε δει τον τελευταίο καιρό αποδεικνύουν ότι τα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα επιδόσεων των δεκαετιών του ’80 και του ’90 περνούν τη δική τους φάση restomod.

Η εικονιζόμενη Eccentrica Diablo βέβαια, πηγαίνει την όλη μόδα ένα επίπεδο πάνω καθώς η βάση της δεν είναι ένα απλό σπορ αυτοκίνητο, αλλά η θρυλική Lamborghini Diablo.

Η Eccentrica, η νεοσύστατη εταιρεία που βρίσκεται πίσω από τη συγκεκριμένη δημιουργία, είναι το πνευματικό παιδί του Emanuel Colombini. Ενός ανθρώπου που έχτισε το όνομα και την περιουσία του στα έπιπλα. Αυτό μπορεί να ακούγεται λίγο περίεργο, αλλά σας θυμίζουμε ότι και ο Christian von Koenigsegg προτού ξεκινήσει να κατασκευάζει σούπερκαρ έψαχνε επαναστατικές ιδέες για πατώματα!

Εκτός από μεγιστάνας στο χώρο των επίπλων, ο Colombini αγωνίζεται στη σειρά Super Trofeo της Lamborghini και είναι αρκετά γρήγορος, αφού έχει ανέβει στο βάθρο περίπου στο ένα τρίτο των αγώνων που συμμετείχε. Με αγωνιστική εμπειρία, αγάπη για τη Lamborghini και μπόλικο κεφάλαιο για επενδύσεις, δεν είχε πρόβλημα να ηγηθεί ενός τέτοιου έργου.

Εξωτερικά, η Diablo φαίνεται να έχει κατασκευαστεί με πολύ προσοχή στην ιστορία της. Η σχεδίασή της ανατέθηκε στο στούντιο BorromeodeSilva που είναι επίσης υπεύθυνο και για το σχεδιασμό της Nardone 928. Ο μπροστινός προφυλακτήρας και η μάσκα αντλεί έμπνευση από την αγωνιστική Diablo GTR και δεν έχουν τοποθετηθεί μόνο για διακόσμηση αλλά για να βελτιώσουν και τη ροή του αέρα. Πλαισιώνονται από αυτό που η Eccentrica αποκαλεί «pop-down» φώτα αντί για τα τυπικά «pop-up», με τρεις διαφορετικές ρυθμίσεις.

Στο πίσω μέρος την παράσταση κλέβει η κυψελωτή μάσκα από 3D-τυπωμένο τιτάνιο, οι δύο τεράστιοι αεραγωγοί που σκιάζουν τα κύρια ψυγεία και ο επανασχεδιασμένος προφυλακτήρας. Δεν έχουν αλλάξει το συνολικό μήκος του αυτοκινήτου, επέκτειναν όμως το μεταξόνιο στα 2.650 mm και έσπρωξαν τους τροχούς πιο κοντά στις γωνίες του.

Η καμπίνα της ανακατασκευασμένης Diablo διατηρεί την προσωπικότητα με την οποία το αυτοκίνητο έβγαινε από τη γραμμή παραγωγής της Sant’ Agata Bolognese, αλλά τώρα είναι ντυμένη με δέρμα και μπλε Alcantara σχεδόν παντού και πολύ καλύτερη εργονομία. Η κολόνα του τιμονιού είναι από ανθρακονήματα, ενώ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων δείχνει να έχει ξεπηδήσει από κάποιο arcade βιντεοπαιχνίδι περασμένων δεκαετιών.

Την κίνησή της αναλαμβάνει ο θρυλικός V12 των 5,7 lt της Diablo που έχει υποστεί ελάχιστες βελτιώσεις με νέες βαλβίδες, εκκεντροφόρους και ένα σύστημα εξάτμισης της Capristo, ώστε να αποδίδει 550 PS και 600 Nm ροπής. Ισχύς που της επιτρέπει να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 3,5’’. Ωστόσο, το σημαντικότερο χαρακτηριστικό που ανακοινώνει η Eccentrica για το δημιούργημά της είναι η πλευρική επιτάχυνση που μπορεί να φτάσει τα 1,2 g.

Η Eccentrica θα κατασκευάσει μόλις 19 αυτοκίνητα και το καθένα από αυτά θα είναι μοναδικό. Όσοι θέλουν ένα από τα Diablo που θα παραχθούν θα πρέπει να περιμένουν 16 έως 18 μήνες για να το παραλάβουν, με την μετατροπή να κοστίζει γύρω στα 1,2 εκατομμύρια ευρώ.

Και στην τιμή αυτή δεν περιλαμβάνεται φυσικά το αυτοκίνητο-δότης!

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Πηγή: drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.